22 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 22 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

22 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Weer niet zo goed geslapen vannacht ,dus vanmorgen even blijven liggen.
Was niet zo erg,het regende en niet zo,n beetje ook.
Echt weer voor in bed Hi Hi.

Tegen de middag de bus gepakt en weer naar de kids.
Toen ik aan kwam lag alles op bed ,even een rust momentje voor de dame,s
Lekker aan de thee en even bijkletsen ,als ze wakker worden is dat immers zo weer voorbij.

Ik ben begonnen uit te leggen aan de dame,s hoe we loom armbandjes konden maken ,en na even wat les van mij kregen ze er al snel zin in.
Ik had alles meegenomen van thuis en hier hebben ze er nog nooit van gehoord.
Als wij er een paar maken kunnen we er misschien wat verkopen.

Langzaam kwam het een na het ander kindje uit bed,en die vonden het natuurlijk ook reuze interessant.
Ze zijn er nog wat klein voor ,maar een elastiekje om het plankje doen was ook al leuk.

Het was tijd om wat op te ruimen ,anders blijft er niks meer over ben ik bang.

Liedjes zingen dan maar.
En ja hoor Er was er een bij amper twee jaar die zong ons liedje in het Nederlands.
Geweldig hard geoefend dames.

De tijd gaat zo snel en ik moest weer snel naar de bus om voor het donker terug te zijn.
Met wat administratie krijg ik m,n avond wel weer om.

Tot morgen maar weer met een nieuw verslag.

  • 23 September 2014 - 15:01

    Rita:

    Hallo Tineke
    Dus daar is het niet zo mooi weer,dan is in bed blijven liggen het beste ja,
    en zeker als je er slecht slaapt,je moet er natuurlijk weer even wennen,denk ik
    Maar wat leuk dat friemelen met de stiekjes,volgens mij vinden alle kinderen dat leuk
    En trouwens een super idee om de moedersbij het hele gebeuren te betrekken.
    Anders denken ze echt dat wij hier in nederland geld hebben.
    Wij zijn wel rijk maar niet in munten ha ha
    Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt en weer tot morgen.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 133582

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: