Dag 4 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 4 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 4 Mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

01 Mei 2018 | Bangladesh, Anwāra

Na een goede nachtrust weer helemaal fit voor een nieuwe dag.

Gister avond samen besproken dat wij het paleis van de vroegere koning gaan bezichtigen ,en later in de middag een bezoekje aan de monkey tempel gaan brengen.

Na het ontbijt nog even op het dak terras een boekje lezen en dan op weg.

Bij het paleis aan gekomen was deze gesloten ,jammer dan maar iets anders inplannen.
Heb Finn meegenomen naar nog wat andere plaatsjes in Thamel die hij nog niet had gezien.
We kwamen langs een straat waar ze een tent neer hadden gezet.
Nieuwsgierig als we zijn even kijken.
Verpleegsters en mensen die er zaten om bloed te doneren.Zomaar midden in een willekeurige straat .Andere cultuur ,maar ze krijgen zo natuurlijk meer mensen je hoeft je niet eerst aan te melden.
Ik werd ook gevraagd ,durfde het niet te riskeren ,misschien geen schone naald ,en ik wist niet of dit ging met bloedverdunners.
Anders had ik het zeker gedaan.
Even verder op kwamen wij bij het ziekenhuis ,even gevraagd of wij de eerste hulp mochten bezoeken ,geen probleem dus dat hebben wij ook even gedaan.
Weer een nieuwe ervaring voor Finn.

Onderweg terug wilde ik nog even bij de schoonheids specialiste aan ,even wenkbrauwen verven lekker makkelijk en de kosten daar hoef ik t niet voor te laten.
Terug naar ons hotel even chillen zodat we weer fris en monter verder konden gaan.

Even vragen of wij het kunnen lopen ,een half uurtje vertelde ze ,Nepalees half uur natuurlijk ,we hebben er een uur over gedaan.
Niet erg hoor je komt onderweg vanalles tegen ,alleen het was warm vandaag dat viel Finn wel een beetje tegen.
Vermoeide voeten maar het was de moeite waard.
We moesten wel nog heeeel veel trappen lopen maar dan had je ook wat.
Een prachtig uitzicht over Kathmandu daar boven mooi om te zien.
De tempel die inmiddels weer voor t grootste gedeelte was op gebouwd na de aardbeving stond fier in de zon.
Een mooi plaatje dit moesten wij zien.

Terug maar een taxi genomen wat boodschapjes gedaan,en nu weer terug op onze kamer waar Finn weer even chil is ,en ik weer zit te schrijven op mijn blog.

Weer een waardevolle dag het gaat zo snel maar wij genieten vol op.
Van elkaar maar ook van de mooie dingen die wij samen mee mogen maken.

Morgen weer naar de kids.
Gepland om met de kids te gaan schilderen we hebben alle spulletjes al uit Nederland mee gebracht.

Wij zullen er morgen weer een leuke dag van maken.
Benieuwd we zullen morgen weer een beetje bij jullie zijn.

Xxxx Finn en Tineke

• 01 Mei 2018 - 13:34

Wilhelmien:

Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en samen zo’n waardevolle ervaringen op doen! In gedachten beleef ik al jullie uitstapjes mee met de herinneringen en plaatjes die ik in mijn hoofd heb! Veel plezier morgen met het schilderen bij de kids.

• 01 Mei 2018 - 13:46

Liv:

Zo te horen is het daar erg leuk ik mis jullie wel heel erg ik ben blij dat oma de blog bijhoud en dat Finn in zijn dagboek schrijft kan ik steeds fijn lezen wat jullie hebben gedaan xx Liv