laatstedag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu laatstedag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

laatstedag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

11 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Laatste dag alweer,t is omgevlogn.Ben vandaag naar nspn geweest,aidshome,voor de gift van t bed foto s gemaakt, bedankt vt collega s.Wil trouwens iedereen bedanken voor de lieve mailtjes op de site heb er van genoten.Bedankt ook iedereen die dit voor mij mogelijk hebben gemaakt,met name ook mijn dochters en mijn man die achter mij stonden.Heb veel gezien en gedaan voor de kinderen,die liggen me na aan mn hart,en ik ben hier ook zeker niet klaar mee,ik wil helpen waar ik kan.Dit was was ik altijd wilde.Dit ben ik xxxx

  • 11 Februari 2010 - 11:26

    Nan:

    Heey tinus,
    Volgens mij ben je de foto's er op aan t zetten.
    Maar ik wil je ff zeggen dat ik het super vind dat je dit heb gedaan.Maar vooral dat je je eigen"ik" heb gevonden.Je hebt het mooi af gesloten met "Dit ben ik". Ik wens je een goede terug reis! Groetjes en een hele grote en dikke knuffel..... Nan

  • 11 Februari 2010 - 11:42

    Toos:

    geweldig dat je dit hebt meegemaakt en we wensen je een goede terugreis, groetjes uit Nunhem

  • 11 Februari 2010 - 11:55

    May:

    ha zussie
    ja het is omgevlogen voor jou .
    voor ons niet zo, ik ben blij als je er weer bent.
    dat je nog niet klaar bent daar had ik wel verwacht.
    op naar de volgende keer.
    geniet nog ff van deze dag meid.
    ben trots op je kanjer.
    tot snel
    dikke kus
    je zussie may

  • 11 Februari 2010 - 12:08

    Elly:

    Heej Tinus voor nu zit het erop maar jouw kennende ben je er zeker nog niet klaar mee, zul je van thuis uit ook nog van alles gaan organiseren om hulp te bieden en waarschijnlijk ga je nog wel een keer terug.
    Deze ervaring neemt niemand jou af. Helemaal geweldig en hartverwarmend.
    Kom goed thuis meis, en we spreken elkaar volgende week.

    xxx ellebel

  • 11 Februari 2010 - 17:31

    Jessy:

    Ha mam,

    Goh dat is gek, eindelijk kan ik zeggen tot morgen! Wat geeft dat een fijn gevoel. Ik ben mega-trots op je. Heerlijk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad. En in alles wat je nog voor hun wil doen zal ik achter je staan, en je helpen daar waar 't mogelijk is. Pas goed op jezelf morgen op de terugreis. Heel veel liefs en een dikke knuffel.

    Jessy

  • 11 Februari 2010 - 18:45

    Sanne&Dave:

    Ha Tineke! De laatste dag alweer. Hebben je fijn mee gevolgd en je moet daar echt een hele bijzondere tijd hebben gehad. Kijkend naar mijn werk en naar dat wat jij daar allemaal hebt gedaan, kan ik me heel goed voorstellen dat het heel indrukwekkend moet zijn geweest! Wel fijn dat je weer naar huis toe komt en dat we dadelijk weten dat je ook weer veilig terug in NL bent. De kilootjes zullen er ook wel af zijn gevlogen of niet?

    We hopen je snel weer te zien! Een veilige en goede terug reis gewenst!

    Liefs, Dave en Sanne

  • 11 Februari 2010 - 20:41

    Karlijn:

    Tineke, ik heb regelmatig op je site gekeken om te kijken hoe het met je ging en wat je meemaakte. In 1 woord, top! Nu zitten de 6 weken er alweer op en ben je een geweldige ervarig rijker. Goed gedaan! Voor morgen alvast een hele goede reis terug naar ons koude kikkerlandje. Groetjes, Karlijn
    En natuurlijk ook van Roy, Revi en Veda xxx

  • 11 Februari 2010 - 20:53

    Angelique:

    Lieve Tinus,
    Dit ben jij!!!

    XXX TUA

  • 11 Februari 2010 - 21:27

    Ria:

    Hallo Tinus het zit erop en ik wens je een hele goeie terug reis en ik zie je weer in Weert.
    Tof weiffie.
    groetjes Ria.

  • 12 Februari 2010 - 10:39

    Peggy:

    Heey tante tien,

    Zo als je wel gelezen hebt, iedereen is ontzettend trots op je en daar sluiten wij ons bij aan! We willen je een hele goeie terug reis wensen. Wat zul je blij zijn als je straks je "eigen" kindjes weer in de armen kunt sluiten!

    Nou tante tien, doe voorzichtig aan, en tot gauw...

    xxx Peggy

  • 12 Februari 2010 - 18:46

    Jaimyke:

    Het zit dr op voor mams wat is het omgevlogen.Thuis aant wachten op bericht van je mama, we zullen je wat later zien als de planning was want je vliegtuig vertrok niet.Ben blij als je weer thuis bent maar vind het ook jammer dat het voor jou nu voor deze keer voorbij is

    veel liefs jaimyke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 134478

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: