27 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 27 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

27 Februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 Februari 2014 | Nepal, Nepalgunj

Luie dag vandaag.

Wat rond hangen ,lezen thee drinken.
Eigenlijk niks voor mij.

Het regende vanmorgen ,het is al moeilijk om een plek te vinden waar ik lekker kan zitten.
De meeste dingen zijn buiten.

Maar het hield uiteindelijk op en t zonnetje kwam door.


Ik ben maar naar dream garden gelopen ,en heb daar wat zitten lezen.
Onderweg ernaar toe kwam ik een prosessie stoet tegen.
Prachtig om te zien.
Ze eren vandaag lord Sheba ,vandaar dat de day-care ook gesloten is.

Om 3 uur belde , Kiran voor thee ,en daarna ging de tijd weer vlug voorbij.
Ik had nl. weer nepaleese les, die ging gewoon door.
Al houd de leraar wel van kletsen ,in plaats van het echte werk ,maar ben weer wat gevorderd.


Vanmorgen toen ik opstond lagen er weer 2 dode kakkerlakken , dood ,maar ik moet ze niet hebben.
Dus er weer achter aan ,ze hebben ze opgeruimd maar niet gespoten.
Dat wil ik wel graag voor vanacht ,anders doe ik geen oog dicht.
Al twee keer gevraagd nog niks gebeurd ,dadelijk er nog maar eens om vragen.

Hoop dat ze er wat aan doen ,heb toch liever een goede nacht rust.
Anders maar een andere kamer.

Jullie horen t wel weer.

Kana Jani.
Ga nu eten.xxxx



  • 27 Februari 2014 - 14:34

    Marianne:

    He Tineke, bedankt voor de foto's. Ik heb ze inderdaad al gezien. Eigenlijk dacht ik dat je daarna nog eens bent moeten verkassen, vandaar mijn vraag.
    Rond hangen en lekker lezen in een leuk boek is niks mee. Van jouw nachtelijke bezoekers zou ik ook niets moeten hebben. Blijven klagen, helpt uiteindelijk altijd!
    Heb je nog plannen voor de komende week? Je bent alweer over de helft meid, gaat snel he.
    Wij genieten van jouw leuke schrijfsels!
    Liefs Marianne en Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 134543

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: