27 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 27 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

27 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Na wat langer in bed blijven op naar het ontbijt.
Rustig aan vandaag dat had ik me voorgenomen.

Het was inmiddels 12 uur,en ik dacht misschien kan ik hier in Thamel wat zoeken om kaartjes te drukken.
Ben graag bezig.

Beetje heel Thamel doorgelopen ,niks te vinden ,dan maar even een kopje soep eten.
Op weg daar naar toe kwam ik iemand tegen die me wel wilde helpen .
Kom morgen hier naar toe en dan weet ik iemand die wel kaartjes voor je wil maken toeval!!!!!

Sms gestuurd naar Sharmila voor het doorsturen adres tel en website.
Anders kon ik morgen niet vooruit.

Het is hier nu half 9en heb nog steeds niks terug ontvangen.
Ik word er zo pissig van doe ik al het werk,en zelf nog te moe om een sms terug te sturen.
De cultuur ik weet het ,maar hier wordt ik moe van.


Eens zien of het voor morgen binnen is anders kan ik niet vooruit ,Soms heb ik het gevoel dat ik al mijn goede bedoelingen voor niks doe.
Dat is natuurlijk niet zo maar erg deprimerend.

Jullie horen er wel wat van ,is t niet dan kunnen ze er zelf achter aan ,nog meer werk Hi Hi.


Xxxx

  • 27 September 2014 - 17:34

    Toos:

    Ja Tieneke de cultuur is daar anders, die is van kom ik er vandaag niet dan maar morgen. In die landen laten ze zich niet jagen daar gaat alles op zijn gemakje. Dat wij dat niet gewend zijn is hun een zorg. Ik wens je succes dat er toch nog iets goeds uitkomt. gr. Toos

  • 27 September 2014 - 19:40

    Cees En Theo:

    Hoi Tineke,
    Tijd is geld in onze wereld, maar daar en veel andere landen hebben ze veel tijd en toch géén geld.
    Laat je niet ontmoedigen, te veel ambities halen de eindstreep niet. Laat degene die een visitekaartje willen een van de zelf gemaakte kaarten kopen met een uitgeprint stickeradres kopen, dan levert het ook nog wat op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 134537

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: