Dag 8 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 8 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 8 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 November 2017 | Bangladesh, Satbariya

Lekker geslapen ,vanmorgen om 8 uur na de yoga.
De spiertjes voelen een beetje stijf en pijnlijk aan na de bergwandeling van gister.
Nu geen last meer van .

Na het ontbijt wat weer zeer gezellig was ,even terug naar de kamer.

Visite visite
Gisteren avond heeft Annemie ,vrouwtje waar ik mee sport ,contact met mij gezocht via de app.
We wisten van elkaar dat we samen in Nepal waren,hun gingen voor een tracking ,de heren met de mountainbike ,en de dames wandelend.
We zouden proberen elkaar te treffen.
We hadden nog deze ene dag ,morgen vliegen ze nl. Weer terug.

Ze wilde graag de opvang zien ,en wilde vandaag afspreken ,wat ik erg leuk vond.
Samen met Sarmila een handige plaats gevonden ,dicht bij de opvang ,wat de taxi wist te vinden.
Om 11 uur hier vertrokken ,we hadden afgesproken er om 12 uur te zijn.
Dat is allemaal goed gelukt ,ze stonden al op ons te wachten.Annemie met haar man ,nog een stelletje ,en Ton is getrouwd met een nichtje van Henk.

Erg gezellig was het ,wat ervaringen uit gewisseld ,toen op naar de opvang ,ik had Sharmila al ingelicht zodat ze niet vol verassingen kwam te staan.

Ze waren erg enthosiast ,vonden het een erg leuke locatie ,en hoewel de kids nog sliepen smolten ze weg.
Er werden veel foto,s gemaakt ,en Nicole Sharmila en ik hebben zo goed mogelijk hun vragen beantwoord.
Na een kopje thee de eerste kids wakker ,beetje verlegen ,maar het ijs was al snel gebroken.
Erg gezellig ,was eigelijk wel een beetje trots.

Samen nog even naar de sloppe wijk gelopen om te laten zien waar de kids vandaan kwamen.
Onder de indruk.
Ze wilde nog naar Pashupatinath ,even de weg gewezen ,en toen afsceid genomen.
Wij moesten nog even terug naar de opvang er waren lekkere momo ,s voor ons gemaakt.
Heeerlijk.

Nog even met de kids gespeeld ,en weer met de bus terug naar huis.

Een heerlijke dag weer.

Morgen vroeg op we gaan met de bus naar Chitwan.

Olifantjes kijken .

Nicole en Tineke

• 03 November 2017 - 13:55

Wilhelmien:

Wat leuk dat jullie toch nog hebben kunnen afspreken, ziet er gezellig uit.
    De kids zullen het allemaal maar gek vinden, allemaal die vreemde mensen die komen kijken.
    Ik wens jullie alvast veel plezier in Chitwan, begrijp dat jullie naar de olifanten gaan kijken, niet meer erop??? Amusatie!

• 03 November 2017 - 21:22

Elly:

Alweer genoten van jullie verslagen en de bijbehorende foto's. En wat leuk even bezoek uit Weert. Morgen weer een uitstapje begrijp ik. Veel plezier.