28 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 28 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

28 Februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

28 Februari 2014 | Nepal, Nepalgunj

Goed geslapen ,geen kakkerlak te horen of te zien.
Gelukkig maar.

In bed lag ik gister te denken wat ik kon doen vandaag met de kinderen.
Ik wil graag iets creatiefs doen.
Maar wat er is niet veel te krijgen.

Miin ontbijt genuttigd en toen op zoek naar iets.
Ik vond een palletje waterverf ,heb wat papier gekocht ,en een klein niet apperaatje.
Slingers maken ,ja dat is leuk.

Zo gezegd zo gedaan.
Alleen t verven was al een succes.
Water en kleur ,maar vooral t water.

De kinderen waren blij ,ze hadden nog nooit met verf gewerkt vertelde de dames.
Je kon ook merken dat t nieuw voor ze was.
Thuis doen ze zoiets ook niet hier ,dus het was een geweldig succes.

Na een tijdje zaten alle handen en voeten onder ,en deed ik er nog een schepje bovenop door mijn neus te verven ,en toen wilde ze dat natuurlijk ook.

Ik zorgde dat er repen geknipt waren ,en aan elkaar geniet ,zo kreeg je een leuke slinger die we samen op gehangen hebben.
Dus mijn dag kon niet meer stuk.
Beetje versiering ,zelf gemaakt door de kinderen.
En we hebben veel plezier gehad.

Was pas laat terug in Thamel ,daar heb ik nog even Thee gedronken met Kiran.

Het was een zonnige dag vandaag ,we hebben lekker met de kinderen buiten kunnen genieten ,maar in de avond koelt t wel sterk af.

Nu zit ik hier weer op de site te schrijven ,dadelijk nog wat eten ,weer een dag voorbij.

Morgen hebben de kinderen vrij ,het is weekend ,al geldt dit alleen voor de Zaterdag.
Kijken hoe ik de dag weer vol krijg.
Zal ze weer missen die schatjes.

Jullie horen weer van me.

xxxx

  • 28 Februari 2014 - 16:17

    Wilhelmien:

    Ha die Tineke. Keileuk die foto's met jou verslag erbij. Je schrijft dat jou dag niet meer kapot kan, maar ik denk die van de kinderen ook niet. Hoeveel kinderen zitten er gemiddeld per dag?
    Blij om te lezen dat je geen last meer hebt van kakkerlakken.
    Amuseer je morgen en tot morgen!
    Groetjes van de luitjes 'oet Rooj'.

  • 01 Maart 2014 - 08:56

    Nelly:

    Ha Tineke

    De hele week de verhalen gevolgd en genoten van wat jij allemaal meemaakt met die schattige kids. Ongelofelijk die foto's. Dan denk ik weer aan jouw gezicht voor dat je vertrok daar naar toe en het kwartje valt dan meteen!
    Wel heb ik mij gerild van de kakkerklakken getver..... ik zou echt niet slapen knap van je om dan de knop om te zetten. Maar je moet ook wel want anders raak je oververmoeid en dat is ook fout.
    Hoop voor je dat de Nepalese les zijn vruchten afwerpt en dan kun je misschien in Nederland hier via via nog een vervolg op krijgen wie weet!

    Ga komende week genieten en proberen daar waar je voor gegaan bent goed af te kunnen ronden want dat is toch de bedoeling. Uiteraard blijven wij je volgen met je mooie boeiende verhalen en foto's en zodra je thuis bent babbelen we samen snel verder over het verloop hier

    Dikke kus buurvrouw!!!! want eerlijk gezegd ben je dat nog altijd voor ons Peter en Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 133655

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: