Tirana - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Tirana - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Tirana

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

21 Augustus 2022 | Albanië, Tirana

Een hele goede morgen.

Wij hebben er weer zin in.

De regen die voorspeld was blijft uit het zonnetje staat weer hoog aan de hemel.

Een ontbijtje zal ons goed doen dus een stukje naar boven.

Het hoogste punt een prachtig uitzicht en eindelijk eens een super ontbijt.

War het niet dat de wespen dat ook vonden.

Ik weet niet waar ze vandaan kwamen zoveel ze zaten overal in de honing en de jam was wel helemaal in trek was niet erg fijn.

Een ontbijt in vogelvlucht hihi.

Klaar maken dan maar voor onze bus trip naar Tirana.

opruimen check toilet spullen check alle kleding check rugzakken klaar check alle kabels check alles klaar dan gaan we maar.

Op naar de bus ij wisten waar we moesten zijn maar een taxi chauffeur deed toch nog een poging om ons mee te krijgen we haakte af maar toen probeerde hij het door te zeggen dat er geen bus ging maar daar trapte wij niet in .

Alles goed verlopen na een klein uurtje waren wij op het bus station in Tirana.

Daar moesten wij een taxi pakken naar het hotel.

Snel gevonden trouwens alleen hij wilde de hoofdprijs.

Hij had zelfs een gewone auto(geen taxi dus centje bij verdienen)

Toen we weg liepen konden wij toch voor een redelijke prijs instappen. Die Finn ging eens even handelen en tja het lukte hem.

Krijgt al streken van Oma hihi.

Aangekomen bij het hotel waar wij de eerst dagen ook zijn geweest.

We hadden nl daar onze koffer gedropt.

En tja toen geen airco nu geen Wifi.

Finn heeft dat even nodig dat hij kan chillen dus ik erachter aan.

De eigenaar zit ergens(misschien op de bahama ś )zijn zaakjes via whats app te regelen.

Er komt een monteur tja die van de airco moet nog komen.

Toen ik er hier tegen de poets melde kreeg ik ook nog een grote mond ook.

Was even niet leuk maar laat gaan laat gaan.

We wachten gewoon op de monteur [e-1f914]

Vanavond de stad in hapje eten die rare dag vergeten en morgen tja morgen gaan Finn en ik het samen af sluiten wij willen nog iets leuks doen.

Tja wat nou dat horen jullie morgen wel.

xxxx Finn [e-38] Tineke

• 21 Augustus 2022 - 18:57

Anja:

Geniet samen morgen van jullie laatste dag, 'n prachtige herinnering Tineke samen met je kleinzoon. Dat blijft bij je❤️❤️

• 21 Augustus 2022 - 19:46

Christel:

Wat een prachtig uitzicht! En ja ze dachten jullie als toerist de hoofdprijs te laten betalen. Goed dat jullie er niet in zijn getrapt. Maak er morgen maar een mooie afsluiting van, liefs xxx

• 21 Augustus 2022 - 19:54

Henny Kramers:

Lieve Tineke en Finn,
    Goede reis overmorgen naar huis, we zijn benieuwd naar jullie verhalen. De ergste hitte hier is gelukkig voorbij, het is fijn zomerweer. En wij wachten op jullie, pas goed op en kom veilig naar huis. Heel veel liefs van ons, Henny en Joop

• 21 Augustus 2022 - 20:11

Rita:

Hoi saampjes
    Ik wil jullie nog even een geweldige afsluiting wensen van dit avontuur geniet nog maar even en een mooie terug vlucht Gr Rita

• 21 Augustus 2022 - 20:44

Wilhelmien :

Dat was al met al een hele fijne oma / kleinzoon vakantie. Geniet er morgen nog maar goed van !!! Alvast een goeie terug vlucht en tot gauw.

• 21 Augustus 2022 - 20:58

Marianne:

Hé lieverds. Wat jammer dat het al bijna voorbij is. Wel heel
    mooie herinneringen gemaakt samen. Maak er morgen nog een hele leuke dag van samen