Tirana - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Tirana - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Tirana

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 Augustus 2022 | Albanië, Tirana

Een nieuwe dag is aangebroken.

We hebben maar een korte nacht gehad slecht geslapen het is super warm de airco is stuk maar we gaan met super veel plezier aan een nieuwe dag beginnen.

Na een lekker ontbijt even wat verkennen en wat boodschapjes doen.

Lekker terrasje pakken en de sfeer proeven.

Finn en ik vinden dat het ook weer wat weg heeft van sommige delen in Nepal.

Klinkt gek maar je ziet hier ook de afhangende electro draden moeders met kinderen alles vol gebouwd en slecht onderhouden.

En de mensen die zijn allemaal stuk voor stuk zo vriendelijk en behulpzaam niks is te veel zo fijn.

Even terug naar het hotel overleg of we nog een nacht blijven we krijgen een waaier dat helpt niet veel maar we besluiten toch maar te blijven ze zijn ook zo lief en behulpzaam.

Finn wilde het voetbal stadion wel graag zien dus aan de wandel en daar lag de arena v Tirana en we mochten er zelfs een kijkje nemen en daar konen wij een drankje nuttigen.

Finn helemaal blij was bijzonder.

weer even chillen en daarna een hapje eten.

Nu zitten wij beneden waar het beter vertoeven is nog wat drinken en ons voor bereiden op morgen.

We vertrekken met de back pack.

Waar naar toe tja das nog de vraag.

Liefs van ons.

• 10 Augustus 2022 - 21:43

Anja Van Ekert :

Geniet van jullie avontuur, morgen lees ik vol verwachting weer jullie verhaal. Groetjes

• 10 Augustus 2022 - 22:20

Christel:

Fijn om te lezen zien dat jullie na de wat rommelige start nu aan het settelen zijn.… Finn boft met het bezoekje aan het stadium!
    Doe lekker een drankje en vanavond zullen jullie vast goed slapen.
    Slaap lekker

• 11 Augustus 2022 - 11:58

Rita:

Hoi hoi
    De eerste nacht is altijd hopeloos vind ik,dus de tweede altijd beter. Voor morgen heel veel plezier na een goede nachtrust grRita

• 11 Augustus 2022 - 18:04

Tilly:

Eerlijk super gaaf ben zo benieuwd en weet zeker dat dit bij jullie past en pas goed op elkaar tien je boft met zo een klein zoon!!! Na al die meiden. Finn Ji boft met zo een omi zo leuk om te lezen samen nog veel lol op deze bol. Liefs tilltil