Zon zee chillen - Reisverslag uit Durrës, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Zon zee chillen - Reisverslag uit Durrës, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Zon zee chillen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Augustus 2022 | Albanië, Durrës

Vanmorgen vroeg wakker tijd voor wandeling.

Finn lag nog in diepe slaap had hem gister al gezegd dat ik een wandeling ging maken dus zo gezegd zo gedaan.In de vroege morgen naar de zee lekker rustig genieten.

Maar dat had ik mis er waren meer mensen met dat idee de een voor een frisse duik de ander voor een lekkere wandeling.

Lekker zo,n wandeling en al snel zaten er 5 km op heerlijk om zo de morgen te beginnen.

Inmiddels was Finn wakker en even in overleg hoe we de dag zullen invullen.

Eerst even ontbijten wat hier niet mee valt de Albanezen ontbijten niet en dus bijna geen plekken om te ontbijten.

Maar t is ons weer gelukt.

De rest van de dag was lekker chil lekker op bedje aan zee oortjes in met muziek of een luisterboek.

Moet kunnen zo,n dag.

Morgen weer een stukje verder een bus reis van een uurtje of 3

Weer een nieuwe uitdaging.

xx Finn en Tineke

• 12 Augustus 2022 - 20:42

Nicole Stafford:

Dagje strand.. klinkt niet erg als “Tinus “ … maar ik ben benieuwd naar jullie plannen voor morgen

• 12 Augustus 2022 - 20:57

Anja Van Ekert :

Veel plezier

• 13 Augustus 2022 - 08:15

Jessy:

Ik ben blij iedere dag even iets van jullie te horen! We boffen maar dat dit zo kan anders was het gemis, voor ons als thuisblijvers, nog veel groter. Geniet van de omgeving en van elkaar! Ik hou van jullie

• 13 Augustus 2022 - 09:01

Toos:

fijne vakantie geniet ervan gr.

• 13 Augustus 2022 - 09:31

Tilly:

Gaaf zo kan je maar zien dat er overal van het strand genoten wordt. De ochtend stond heeft goud in de mond.Heerlijk Tien genieten is een mooie kunst en die is je gegeven. Xxxxx til