Berat - Reisverslag uit Berat, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Berat - Reisverslag uit Berat, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Berat

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Augustus 2022 | Albanië, Berat

Vandaag een reisdag .

We reizen met de bus van het Noorden naar het Zuiden.

In totaal 6 uur met de bus.

Maar dan heb je ook wat.

We zitten in een huisje op de berg.

Het is hier GEWELDIG mooi.

Morgen de boel verkennen daar was geen tijd meer voor.

Alleen nog onder in het prachtige dorpje wat gegeten en de rust op gezocht .

Morgen een nieuwe frisse dag we genieten volop van onze dagen een super ervaring.

Gister kon ik niet veel met de wiffi dus ik plaats er nog wat foto,s bij van gister.

xx Finn [e-38]Tineke


  • 15 Augustus 2022 - 22:13

    Anja :

    Jullie zijn 'n mooie reis aan 't maken, echt mooi samen met je kleinkind

  • 15 Augustus 2022 - 23:13

    Marianne:

    Wat heerlijk dat jullie zo genieten. Samen mooie dingen zien en ervaren. Pak jullie momenten

  • 16 Augustus 2022 - 07:44

    Jessy:

    Jullie zijn straks weer een hele ervaring en waardevolle herinneringen rijker! Ik ben trots op jullie.

  • 16 Augustus 2022 - 08:57

    Chantine :

    Wat een mooie reis maken jullie!

  • 16 Augustus 2022 - 10:00

    Wilhelmien :

    Altijd fijn om samen nieuwe plekjes te ontdekken. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 133616

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: