Elbasan - Reisverslag uit Elbasan, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Elbasan - Reisverslag uit Elbasan, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Elbasan

Blijf op de hoogte en volg Tineke

17 Augustus 2022 | Albanië, Elbasan

Een nieuwe dag.

Even naar de bakker voor een brood ook even vastleggen hoe ze daar een bakker in de bergen hebben.

De huis eigenaar heeft voor ons al een taxi gebeld en nog even naar het centrum voor cappuccino en jus d'orange .

We moesten een bus hebben naar een groot bus station dan overstap naar Elbasan.

Er gingen weer heel wat uurtjes inzitten.

Oude bus en alles weer vol gepropt.

We werden wel beloond door een prachtig hotel.

We hebben er een rustig dagje van gemaakt.

Wasje gedraaid ja hoor er was een wasmachine gretig gebruik van gemaakt al was t met wat douche schuim alles weer fris.

We zijn benieuwd wat Elbasan voor ons in petto heeft.

Nu zijn we lekker een hapje aan het eten.

Morgen meer.

Xx Finn [e-38] Tineke

• 18 Augustus 2022 - 08:18

Jessy:

Zo leuk om iedere dag even te kunnen lezen wat jullie precies hebben ondernomen en hoe jullie dag is geweest! Blijf nog maar even lekker in die heerlijke vakantie-bubbel zitten. Gaan wij nu ook doen...

• 18 Augustus 2022 - 08:56

Marianne:

Ziet er heel mooi uit. Finn is duidelijk in zijn nopjes. Wat heerlijk om dit samen te kunnen doen