Berat - Reisverslag uit Berat, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Berat - Reisverslag uit Berat, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Berat

Door: Tineke

16 Augustus 2022 | Albanië, Berat

De zon schijnt weer hoog aan de hemel weer een nieuwe mooie dag.

Even brood halen bij een bakker aan huis en terug voor een ontbijtje.

Beetje opruimen en weer samen op pad we moeten al een uurtje lopen voor wij beneden zijn en op een gezellig terrasje een kopje koffie en jus d orange kunnen gaan drinken.

Even doorspreken wat te doen en besloten een kasteel ruïne te bezichtigen.

Na een hele steile klim boven aan gekomen weer een fantastisch mooi uitzicht.

Er liepen wat paarden rond mooie foto,s gemaakt.

De honger kwam op zetten en weer op weg naar beneden voor iets te eten even energie op doen we moesten toch nog een uurtje terug naar boven .

Net op tijd binnen flinke onweersbui een klap en weg stroom alles viel uit.

Uurtje later was alles weer gefixt.

Een douche en een hapje eten en de dag glipt weer weg.

Morgen weer een nieuwe uitdaging nieuwe plek nieuwe ervaring.

xxx Finn[e-38]Tineke

• 17 Augustus 2022 - 13:56

Christel:

Wat een mooie avonturen!
    En ook flink wat meters in de benen