Aankomst Albanie - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Aankomst Albanie - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Aankomst Albanie

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 Augustus 2022 | Albanië, Tirana

We zijn aangekomen in Tirana (Albanie)

Een lange reis na de nodige vertraging nog een uur in het vliegtuig vertoeven.

We zouden om half 5 vertrekken en wij vertrokken half 7.

Aangekomen in Tirana koffer op halen geld wisselen en op zoek naar een taxi voor ons naar het hotel te brengen.Honger honger niks meer gegeten .

Ingestapt in de taxi maar voor ik het de man duidelijk had gemaakt weer tijd voorbij.

We konden het hotel niet zo snel vinden maar na wat rondvragen gelukt.Inmiddels rond kwart over 10 In het hotel aan beland,viel beetje tegen maar misschien te hoge verwachtingen.

Half 11 nog op zoek om iets te eten ze zijn wel behulpzaam dus er werd nog wat klaar gemaakt,met ons buikje vol voelen wij ons toch iets beter.

Nu een lekkere douche en nog even wat chillen,de airco werkt niet echt dus wel super warm maar hopelijk zijn we moe genoeg.

Maar ons avontuur kan nu eindelijk beginnen morgen een frisse nieuwe dag wie weet wat die ons weer gaat brengen.

gr Finn en Tineke.

• 10 Augustus 2022 - 07:26

Henny:

Ja, het is wel europa, maar niet met de luxe van hier! Jullie gaan straks de andere kant ontdekken, de kant die we hier verloren zijn en ben benieuwd waar de weegschaal over twee weken naar doorslaat. Leuk om met Finn over te filosoferen. Liefs henny

• 10 Augustus 2022 - 07:55

Chantine :

Veel plezier samen!

• 10 Augustus 2022 - 08:02

Anja Van Ekert :

Veel plezier e avontuur samen.

• 10 Augustus 2022 - 08:45

Jessy:

Samen mooie herinneringen maken!

• 10 Augustus 2022 - 08:54

Nicole Stafford:

Volgens mij is jullie avontuur al begonnen op t moment dat jullie thuis weggingen!
    Tijd voor dag 2… heel benieuwd!
    Veel plezier❤️
    Nic

• 10 Augustus 2022 - 09:02

Toos:

ga er voor en geniet ervan gr.

• 10 Augustus 2022 - 10:46

Anita Linden:

Spannend hoor Tien… maar wat leuk om dit met Finn te doen!

• 10 Augustus 2022 - 11:11

Rita:

Hallo samen
    Gelukkig toch op de goede plek terecht gekomen Heel veel plezier samen Gr Rita

• 10 Augustus 2022 - 11:25

Jaimy :

Hoi Mam en Finn
    Spannend hoor maar ohhhh zooo leuk.
    Fijn dat ik jullie hier kan volgen ben reuze benieuwd.
    Ik zeg let's go! make some new memoies! xxx Jaim

• 10 Augustus 2022 - 12:12

Elly:

Dag 1 met wat strubbelingen uiteindelijk toch goed volbracht. Nu dag 2 met nieuwe avonturen. Benieuwd wat jullie allemaal gaan zien. Geniet ervan.

• 10 Augustus 2022 - 18:55

Christel:

De eerste dag mss met wat tegenslagen, maar dat is meteen ook weer avontuur! Jullie gaan er vast hele mooie dagen van maken,
    Erg fijn om jullie via deze manier te volgen.
    Liefs ❤️