Elfde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Elfde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Elfde dag okt 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Droog het is droog vandaag ,het is wel erg bewolkt, maar in ieder geval kan ik zonder paraplu , en is de modder ook niet meer zo erg.

Heb onderhand geen schone broeken meer ,als je in de regen over straat loopt ,zit de modder tot onder m,n oksels. En wat wassen betreft dat kan pas vanaf donderdag ,omdat t niet open is met het festival.
Dan maar een grote doek omslaan ,valt niemand op hi hi.

Gister avond geprobeerd met Kiran contact te krijgen ,ik zou daar vandaag heen gaan.
Niet te bereiken ,geen antwoord op sms en bellen ,en dat te bedenken als ik in Nederland ben ,ik hoef mijn telefoon maar open te doen en Kiran zit op Facebook en wil me spreken.

Vanmorgen nog maar een keer ,na twee keer bellen nam hij op ,met de mededeling ik heb geen tijd vandaag.
Ik zeg en morgen dan ,we zouden naar Bandipur gaan.
Ook geen tijd ,en te slecht weer.
Nou ik weet genoeg zei ik ,ga wel alleen.
En heb een beetje kwaad op gehangen.
Misschien ook wel niet terecht ,maar vind afspraken die moet je wel na komen. maar ik kan ook niet weten wat er zich thuis heeft afgespeeld , er zal wel een reden voor zijn.


Ik denk dan ga ik naar Sunita ,die had me ook uitgenodigd.
Even later zat ik in de taxi ,en Kiran belde of ik toch wilde komen ,nu gaat t niet meer vertelde ik. Toch wel lief dat hij nog even belde.

Vanmiddag heeft hij me weer gebeld ,en morgen ga ik naar zijn familie.
Donderdag toch waarschijnlijk naar Bandipur maar alles kan nog veranderen ,je weet t hier maar nooit.

Bij Sunita was t wel gezellig ,maar ik voelde me niet zo fit ,wat last van mijn maag ,veel te veel Nepalees voedsel.
Het is erg pittig ,dat zijn we niet gewend.
En ons maagje krijgt er een opdonder van.

Na een paar uurtje,s terug gegaan naar t hotel ,waar ik even op bed ben gaan liggen ,en een uurtje geslapen heb.
Voel me nu weer oke.
Nog een leuk armbandje gekocht van t geld wat ik heb gekregen ,leuk aandenken dus.


Ga zo een hapje eten ,wel een beetje op letten wat natuurlijk.

Morgen naar Kiran!!!!!!!

Gr.Tineke.

  • 15 Oktober 2013 - 21:13

    Wilhelmien:

    Ha Tineke, knap van je dat je alle tegenslagen zo positief weet om te draaien. Zou er zelf niet zo goed mee om kunnen gaan als mensen hun afspraak niet nakomen. En dan dat slechte weer. Maak je ook een foto van jou met omslagdoek, kunnen we ook meegenieten, haha.Veel plezier morgen met hopelijk droog weer. Groetjes van ons allemaal 'oet Rooj'.

  • 16 Oktober 2013 - 15:24

    Rita:

    Hallo Tineke
    Ja ik vind het ook knap dat je met die tegenslagen om kan gaan,want afspraak is afspraak ,(bij ons tenminste)
    Ik heb misschien een tip bij maagklachten cola drinken ,als ze dat daar hebben het moet ook helpen bij diaree
    En verder wens ik je ook een mooie droge dag.
    De groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 133641

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: