Negende dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Negende dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Negende dag okt 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

13 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Goed geslapen.

Eerst 10 min in t donker op de kamer gezeten of ik niks hoorde .
Toen alles nagekeken of ik niks meer zag.
Gelukkig is mijn kamer niet zo groot en kan ik alles gemakkelijk na checken.
Niks meer te zien.
Geen kakkerlakken meer ,maar wel een doordringende geur van t spul wat ze gebruikt hebben.
Vanmorgen een zwaar hoofd en beetje hoofdpijn ,maar dat is in de loop van de dag weg getrokken.


En ja ik kreeg een sms dat ik naar Shamila kon komen om de sleutel van de opvang op te halen.
Het was rustig op straat ,dat ben je hier niet gewend ,kon zomaar oversteken ,anders is het een grote puinhoop in t verkeer.
Een bus was nauwelijks te vinden ,maar als bijna Nepalees ha ha had ik er als snel een gevonden waar ik een eind mee kon komen ,dan de rest maar lopen.

Shamila verwacht mij al ,weer alles uit de kast gehaald at eten betreft.
Toen samen naar de opvang ,ze wilde even open doen ,dan kon ik zien hoe t werkte.
En wat dacht je het grote hek waar we doorheen moesten was gesloten.
Nog gekeken of de eigenaar thuis was ,natuurlijk niet.
Shamila vertelde dat ze vanmorgen contact met m had gehad ,hij wist dat ik kwam. Ze voelde zich vreselijk ongemakkelijk ,ze kon er niks aan doen vond ik.
Terug naar Shamila,s huis, een uurtje gezeten ,en geprobeerd contact te krijgen met de eigenaar.
Niet dus.

Het was inmiddels gaan regenen ,en het was de bedoeling dat ik te voet terug ging.
Nog maar een uurtje wachten.
het werd niet meer droog.
Ik ben toch maar aangelopen ,ik kreeg een oude paraplu mee ,en daar ging ik .
Kortom een hele trip voor niks gemaakt ,maar ja de dag was gevuld.
Zal wel ergens goed voor zijn.

Het regent nu nog steeds ,en niet zo,n beetje ook.

Heb maar even een boek gelezen vanmiddag , krijg m,n tijd wel om hoor.

Morgen ga ik met Sunita naar haar ouders om daar het dhasain feest te vieren.

Jullie horen van me Tineke.







  • 13 Oktober 2013 - 18:00

    Toos:

    het gaat daar allemaal van een leien dakje, krijg je daar niet de zenuwen van? Maar je kunt ze niet veranderen dus kop op en verder gaan gr. toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 133688

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: