Dag 17 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 17 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 17 Februari 2013

Door: tinekegielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Vanmorgen in aler vroegte ,verschillende hotels af gegaan.
We hebben nl. een brochure laten maken ,waar alle informatie in staat omtrent OUR DREAM day-care center.
Ik heb de brochure in verschillende hotels op gehangen ,en de hotels met een terras heb ik op iedere tafel een brochure gelegt.
De meeste waren het er mee eens ,soms mocht t ook niet ,maar dat mag de pret niet drukken.
Je weet maar nooit ,misschien komt er een reactie.

Thee gedronken mer Kiran ,en daarna op naar de opvang.

Sunita zou me daar om 3 uur treffen ,om nog t een en ander door te nemen. Er is altijd zoveel wat ik wil vertellen ,over hoe t zus of zo kan ,en wat ik verlang als ik thuis ben.
Het enige is hopen dat ze dat ook doen ,in het verleden zijn er vaker afspraken gemaakt ,die ze niet nakomen ,dan moet er weer een boze brief de deur uit ,en dan zijn ze weer even op hun hoede.PS degene op de foto's zijn Shamila Bhanu en Babita. Dat is t team in OUR DREAM die de zorg voor de kindje's dragen.

We zijn vanaf December nu officieel geregristreert in Nepal ,dus legaal bezig.We hebben dus een NGO met de naam our narsary in Nepal.
Heel veel papieren rompslomp ,voor dat dit is gelukt zijn we een jaar verder. Ja jullie horen t goed ,26 Februari draaien we al 1 jaar.
Ben er trots op ,veel werk ,maar als ik dan hier ben en ik zie die kleine bengeltje.s dan weet ik waar ik t allemaal voor doe.
Als ik binnen kom ,dan is iedereen niet van me weg te slaan.
En al die blije gezichtje's ,daaar doe ik t allemaal voor.
Dit ben ik.

Morgen is hier een strike.
Alles is gesloten ,er rijden geen bussen of taxi's ,kortom dat word wandelen .
Moet nog even bekijken ,of ik ergens kan ontbijten ,er wordt gezegt dat alles gesloten is.
Dan dadelijk maar iets halen ben ik er ook zeker van dat ik iets binneb krijg ,de kilo's vliegen er hier zowie zo wel af.

Dus spannend morgen ,hou jullie op de hoogte..xxx Tineke.

  • 18 Februari 2013 - 18:29

    Esther:

    ja Tineke, dit ben jij, ten voeten uit! Krachtig, initiatiefrijk en optimistisch. Eigenschappen die jij hebt en nodig zijn om een kinderopvang in Nepal op te zetten...
    Geniet van je verblijf en ik hoop dat de spulletjes van " Kraaikacht' worden aangeschaft voor nog blijere en leergierige kindjes!

    Groetjes uit Australie (effe heel wat anders),
    Esther

  • 18 Februari 2013 - 19:29

    Rita:

    Hallo Tineke
    Je kan wel trots op je zelf zijn en zeer tevreden dat het allemaal gelukt is.
    ik moet je wel zeggen dat ik de foto s niet door krijg ,de laatste dan,het kan natuurlijk ook aan mijn pc
    liggen.
    En nog iets te eten gevonden? want dat moet ook gebeuren.
    Geniet nog even en de groetjes Rita.




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 133671

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: