dag 8 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

20 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen weer aan het werk.Ben gaan kijken op een plaats , een soort atelier , waar ze dingen zelf maken.Om te kijken of ik spullen kon kopen voor in Nederland.de bedoeling is om thuis wat spullen te verkopen,en als dat kan via iemand hier ,die ik kan helpen is dat mooi meegenomen. Maar het was een teleurstelling,het was daar zo n troep dat ik nauwelijks kon zien wat hij had. De spullen wat ik gezien heb is ook niet verkoopbaar. Heb wat foto s gemaakt zet ik er morgen op ,dan kunnen jullie het zelf zien.Vanmiddag ben ik naar de garden of Eden gegaan. Het is een heel mooie tuin,en de zon scheen lekker.Heb daar lekker in alle rust gezeten,met een leuk boek.en van de zon genoten.Foto s volgen morgen,ben mijn kabel vergeten.Groetje s van mij.

• 20 Februari 2011 - 13:42

Anita:

Ha Tinus,
    Het blijft leuk om je verslagen te lezen. Jammer dat de spullen niet verkoopbaar zijn, was een goed idee.
    Misschien vind je nog wat anders.
    Succes nog verder.
    groetjes Anita