dag 3 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

gister was het valentijnsdag,hier in Nepal werd er een feestje van gemaakt.Ben dus ook even wat gaan drinken,leuke mensen ontmoet,en lekker wat gekletst en van de muziek genoten.Ik had vanmorgen een afspraak met Jhamk een Nepalees hij heet een kindertehuis,om 9 uur heb ik hem ontmoet we hebben afgesproken om morgenvroeg om half negen naar het weeshuis te gaan,kan ik ook even zien hoe het daar in z n werk gaat.Sunita belde al om 8 uur voor een bezoek te plannen naar Sangmita(het meisje wat wij financieel ondsteunen.) Om half 11 zijn we vertrokken,naar haar huis geweest,en daarna naar de school,waar ik haar heb ontmoet.Ze was heel verlegen,maar later ging het wel.Ze is mager,maar er is me verzekerd dat ze gezond is.Ik heb haar beloofd om een brief te schrijven,dat zag ze wel zitten.Ik zal wat foto s van haar bijvoegen.Ik heb ook wat foto s gemaakt van kinderen hier op straat. Kunnen jullie zien dat de hulp hier hard nodig is.Dus jullie weten als jullie willen steunen het kan.Morgen naar het weeshuis ben benieuwd.xxxx

  • 15 Februari 2011 - 08:02

    Ellebel:

    Ha meis, wel fijn dat je zo her en der bezoekjes kunt brengen om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat. ;-) xx

  • 15 Februari 2011 - 10:56

    Rita:

    Hallo Tineke
    Het gaat je goed daar zo te zien ,gelukkig maar.
    je hebt wel weer genoeg op de planning staan ,het is dan ook echt geen vakantie.Maar je zal er wel van genieten he ,en zeker omdat je iedereen weer ontmoet .Veel plezier he toi toi toi

  • 15 Februari 2011 - 12:56

    Aniet Linden:

    He Tien
    Zo te zien gaat het goed met je planning daar!Wel erg druk denk ik.
    Vind het heel raar dat ik jou daar zo zie in al die armoede en ik hier n beetje geniet van alle luxe die wij hier hebben.Dat geeft zo n dubbel gevoel!!
    Heel veel liefs ,ik blijf je volgen!

  • 15 Februari 2011 - 14:21

    Wilhelmien:

    Ha jij, het zal allemaal niet meevallen daar. Wel een mooi adoptiekind, ik hoop dat ze veel baat heeft bij het hele gebeuren. Zij heeft mazzel als ik de rest van de kinderen daar op straat zie ronddolen op zoek naar iets waardevols. Hopelijk doe je waardevolle ideeën op om zelf iets te kunnen starten. Succes en tot gauw maar weer. Groetjes.

  • 15 Februari 2011 - 20:24

    Henk :

    hoi schat met henk alles oke .met jou ook . geweldig dat je sangmita gezien hebt ze is wel verandert .op de foto ziet ze er wel goed uit ,maar ja dat zijn fotos en ik kan het weten.de muren in het klaslokaal kunnen wel een likje verf gebruiken.zullen we kiezen voor de kleuren nepal uit de serie flexa.zou niet misstaan.maakt die snoeten misschien wat vrolijker.verder gaat hier alles zijn gangetje ik mis je maar wat ook heel vreemd is dat je nu niemand thuis hebt vorige keer was er nog iemand die op je wachte .smorgens alleen onderkomen is nu ook heel anders.een stuk gaan wandelen met ons jai-jai het is allemaal een beetje anders .maar lets go on.leuke fotos trouwens nou schat doe je ding en geniet er van love you tot horens henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 133631

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: