Bapisa - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Bapisa - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Bapisa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo luidjes,het gaat goed met ons.We hebben t druk hier,veel afspraken omtrent mijn project,Sunita helpt mij erbij.Ik krijg een gesprek met een organisatie volgende week,en ontmoet een kindje wat we willen sponseren. Wat hebben we allemaal gedaan,we zijn bij Sunita thuis geweest eten,en we hebben een trekking geboekt bij een goede vriend van ons.Leuke mensen ontmoet daar gaan we vanavond mee eten.Gister zij we naar een bergdorp geweest,gezien hoe de mensen daar leven,onvoorstelbaar.We hebben de hele dag daar geleefd,in een hut.We hebben de traditionele klederdracht aan gehad,en raad eens wat,er zaten heel veel kids waar ik mee gewerkt heb,ben er zelfs met Henk thuis geweest,wat je huis kunt noemen.Maar de grote verassing komt nog,ik heb Bapisa ontmoet,het was voor mij geregeld.Het was een zeer emotioneel weerzien,ze kon me gelijk terug,en was niet bij me weg te slaan.Ik heb mijn zelfgemaakte knuffel kunnen geven,en ja Finn het is de roze geworden,ze is er zeer gelukkig mee.Voeg er wat foto s bij als t lukt gr. van ons.

  • 15 Augustus 2010 - 12:39

    Ellebel:

    Poeh, heb de tranen in mijn ogen bij dit verslagje. Wat super dat je Bapisa nu toch hebt kunnen knuffelen.
    Alvast heel veel plezier met de trekking. Kijk alweer uit naar het volgende verslag.

    Dikke knuf.

    Ps mooie foto's

  • 15 Augustus 2010 - 13:01

    Toos:

    heerlijk voor jullie dat alles zo goed gaat heel veel plezier nog gr. uit Nunhem

  • 15 Augustus 2010 - 13:03

    Mayke:

    Hey Tinus & Henk.

    Ik moest ook even slikken net toen ik de foto's zag. Wat emotioneel, maar zo mooi!Echt super! Hopelijk genieten jullie beiden met volle teugen van alles. En succes met je projecten. Ik ben benieuwt en blijf alles volgen.
    Groetjes Mayke!

  • 15 Augustus 2010 - 14:16

    Ria:

    Wat fijn dat je toch nog Bapisa hebt gezien, kreeg er inderdaad ook tranen van in mijn ogen.
    Het is weer een emotionele reis voor jullie alletwee. kijk weer uit naar de volgende mail.
    Groetjes Ria

  • 15 Augustus 2010 - 14:18

    Miranda:

    Hoi samen,
    Wat leuk dat jullie bapisa toch nog hebben gezien. Super!!!!
    En wat een leuke foto van jullie samen in klederdracht.

    Groetjes en dikke knuffel.
    Miranda

  • 15 Augustus 2010 - 14:24

    Zussie May:

    hey tinus en henk
    wat geweldig dat je bapisa toch nog hebt kunnen zien,
    dat was toch alweer n stukje droom wat uitgekomen is.
    jullie zien er geweldig uit in jullie klederdracht.
    veel plezier met jullie trekking.
    en nogmaals kanjers
    geniet geniet geniet.
    dikke kus
    zussie may

  • 15 Augustus 2010 - 14:31

    Jessy:

    Lieve pap en mam,

    Wat geweldig om jullie zo te zien. De klederdracht staat jullie geweldig. Het is echt een plaatje! Je kan gelijk zien dat dit op jullie lijf geschreven is. Het past helemaal bij jullie 2-tjes. Fijn dat je Bapisa weer hebt gezien. Leuk dat ze jou ook nog herkende. Zo zie je maar wat voor indruk je op haar hebt gemaakt. Nu heeft pap haar ook ontmoet, heeft hij ook gelijk een concreet beeld als je het over haar hebt. Ik ben super trots op jullie! Ga zo door en we horen/zien elkaar over 2 weekjes. Wij gaan nu lekker genieten in Italië. En we beseffen donders goed hoe rijk we zijn. En pap, we proberen er iedere seconde v/d dag bij stil te staan. Ik hou van jullie!!

    Dikke kus,

    Jessy en de rest v/d bubs

  • 15 Augustus 2010 - 16:30

    Marijke Kraaijvanger:

    Hallo Henk en Tineke,

    Zonet heb ik jullie ervaringen gelezen; Wat indrukwekkend allemaal zeg! wat zal het ook fijn zijn om weer alles terug te zien. En is Henk nu al wat meer gewend? Leuk jullie in nepalese kleding te zien. Ik wens jullie nog een fijne tijd samen en succes met het goede werk wat jullie daar doen. Ik volg jullie met veel belangstelling.

    Groetjes,
    Marijke

  • 15 Augustus 2010 - 17:55

    Angelique:

    Veeg de tranen uit mijn ogen na het lezen van dit bericht.
    Wat gaaf dat ze het zo hebben kunnen regelen en dat je haar toch in je armen hebt kunnen sluiten.
    En wat een mooie foto's!!

    Liefs van franky en Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 133689

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: