chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu chitwan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

chitwan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

24 Januari 2010 | Nepal, Kathmandu

Deze week lekker gewerkt,meer kindjes geariveerd.Een kindje is 7 mnd en kan nog niet eens zelf haar hoofdje omhoog houden,ze is zo klein,dat je denkt dat ze pas geborenis.Haar moeder is 16 jaar,en is getrouwd met een jongen van 17 jaar,de ouders trekken zich helemaal terug,en ze zijn op zichh zelf aangewezen.T meisje weet van niks,maar nu is ze op de goede plaats.Weekend naar Chitwan geweest,geweldig,kano gevaren in de jungleen op een olifant door de jungle gegaan,we hebben ook olifanten gewassen,beter gezegd de olifanten ons. Een geweldig recort,en s avonds lekker aan kampvuur gezeten,klein beetje vakantie gehad.

  • 24 Januari 2010 - 11:01

    Ria:

    Ha Tinus blij weer wat van je te horen,en dat het goed met je gaat.
    Gaaf zeg met die olifanten,wat zul jij veel te vertellen hebben als je terug bent.GENIET GENIET GENIET.Groetjes Ria.

  • 24 Januari 2010 - 11:06

    Liv:

    Lieve oma,

    Als de kusje bijna op zijn dan komt oma bijna weer terug als 't carnaval is. Iedere morgen pak ik een kusje. lieve oma het duurt nog een beetje lang tot je terug komt. Roodkapje gaat dadelijk naar de carnaval bijna.

    xxx Liv (Liv haar eigen woorden)

  • 24 Januari 2010 - 11:13

    Finn:

    Oma, je komt over 3 weken weer terug. Ik ben een paar dagen de kusjes vergeten, ik mis je heel erg. Met carnaval word ik piraat. Ik heb je ooit gebeld dat vond ik leuk. Slaap je iedere dag met mijn co-tje? Vanmiddag ga ik naar oma Maria en opa Hans is toeteren. Opa Hans heeft ook nog wat gekregen van iemand maar ik weet niet van wie. Het was een hele grote toeter daar kon ik op blazen maar hij was wel een beetje zwaar. En oma en mama Jessy konden er niet op blazen en ikke kon het nog beter dan opa Hans.
    Oma je foto's waren heel mooi! En ik heb ook nog op de foto gezien dat er een krokodil was.

    xxx Finn (Finn z'n eigen woorden)


  • 24 Januari 2010 - 11:18

    Angelique:

    Wat gaaf (oftewel vet) op die olifanten!
    Maar eigenlijk nog vetter dat je zo'n klein kindje kunt opvangen en haar nog iets van een toekomst kunt geven!
    Ik ben het met Ria eens: GENIET GENIET GENIET!

    Liefs van Tua

  • 24 Januari 2010 - 11:40

    Peggy:

    Heey tante Tien,

    Wat een bijzondere ervaringen, een trip op een olifant! En op een paar meter afstand een mega krokodil!!! Dat was niet het eerste waar ik aan dacht, toen je zei dat je naar Nepal ging.
    Maar wel onwijs gaaf zeg.
    Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen straks, ben stiekum wel een beetje jaloers aan het worden..
    Alhoewel, wat je daar allemaal voor die kindjes doet, daar heb ik veel bewondering voor hoor. Je moet echt wel sterk in je schoenen staan, en dat doe ik je echt niet na..
    Petje AF!!

    dikke kus van Yvana, Djesna en Divajo

  • 24 Januari 2010 - 11:42

    Henk:

    hoi schat ik vind het geweldig dat je het naar je zin hebt.fijn dat je even hebt kunnen uitblazen van een week hard werken met de kids.de fotos zijn geweldig.mooi toch dat je zo in het weekend even rust krijgt om het moois van dit land te kunnen bekijken.met mij gaat alles goed.ik ben de meidenkamer aan het pimpen.het resultaat zie je wel als je terug bent.met de rest van ons gezinnetje is ook alles goed ,maar we missen je wel allemaal heel erg.nou tot horens kanjer love you xxxx henk

  • 24 Januari 2010 - 11:47

    Wilhelmien:

    Ha Tien,

    Blij om weer wat van je te horen, dacht even dat je misschien ziek was, maar gelukkig hoorde ik van Henk dat t niet zo was. Fijn dat je ook nog kunt genieten van de cultuur en de omgeving, t is vast een onvoorstelbare ervaring. Doe stil aan en tot gauw. Groetjes, ikke.

  • 24 Januari 2010 - 12:44

    Adrie En Marianne:

    He Tineke
    He he, wat duurde dat lang. Je bent waarschijnlijk niet in de gelegenheid om s'avonds nog een berichtje te sturen, of valt de stroom weer uit?
    In ieder geval is duidelijk dat je geniet.
    Zijn de mensen waar je meer op de foto staat allemaal vrijwilligers?
    Vragen, vragen, vragen, wat moet je veel vertellen als je terug bent. Maar, zover is het nog niet he meid. We wachten met spanning op je volgende verslag.
    Super wat je doet!!!!!!!!!
    Liefs Adrie en Marianne

  • 24 Januari 2010 - 12:57

    Toos:

    fijn om weer wat van je te horen en ook dat alles goed gaat, geniet er maar van van je werk maar ook van de ontspanning, groetjes nunhem

  • 24 Januari 2010 - 13:04

    Nan:

    Heey Tinus,
    Fijn dat we weer wat van je horen!! En dat alles met je goed gaat.Leuke foto,s... Ook heerlijk dat je van alles geniet!!

    Groetjes Nan

  • 24 Januari 2010 - 14:13

    Jaimy En Seph:

    Heyyy moeders
    Jee wat een mooie foto's en wat een avontuur zeg geloof dat ik nu toch jaloers aant worden ben, zeker wat betreft de olifante echt gaaf zoiets zou ik wel willen doen met dieren wie weet in toekomst.
    Hoi oma Sephie hier ik ben in efteling geweest en heb bij pardoes geslapen en heel veel kadootjes gehad eigelijk te gek maar sephie vind dat niet erg, ben niet in veel dingen in geweest vind het eng met draken maar heb wel hele dag met bolderkar gesleept ook leuk hahaha nou tot de volgende keer.
    Dikke kus van mama en mij toedeloetjes

  • 24 Januari 2010 - 14:29

    Elly:

    Ha Tinus,

    Leuk om weer een verhaal van je te lezen, en mooie foto's zeg. Fijn dat het werk je zo goed bevalt, en de weekenden lekker ontspannen zijn. Geniet nog maar lekker van alle indrukken en ervaringen die je opdoet.

    Liefs ellebel

  • 24 Januari 2010 - 15:24

    May:

    ha zus
    wat ben ik blij dat ik weer ff wat van je hoor.
    dacht dat er wat was met je.
    ik keek iedere dag maar je had je niet gemeld.
    wat gaaf hey wat je daar allemaal doet.
    de foto's zijn geweldig.
    ik ben zo trots op je, je bent echt n kanjer .
    hier gaat alles goed ook met ma ze mist je wel.
    kanjer ook ik mis je enorm.
    geniet van alles daar.
    big hug en n dikke kus
    je zusje may

  • 24 Januari 2010 - 17:07

    Dave En Sanne:

    He die Tineke! Dan toch eindelijk de tijd gevonden om jou reisverslagen te lezen en de mooie foto's te bekijken. Wat indrukwekkend allemaal! Petje af wat je daar doet! We zijn ook ontzettend benieuwd naar alle verhalen als je straks weer terug bent!
    We zullen nog van ons laten horen! Geniet er nog van en dat je maar veel mag betekenen voor de kinderen daar.

    Tot snel! Dikke knuffel!

    Dave en Sanne

  • 24 Januari 2010 - 18:21

    Rita:

    Hallo Tineke

    Gelukkig weer een teken van leven.Maar je zal ook niet iedere dag de tijd hebben om verslag te doen.Harstikke leuk lijkt me dat op een olifant,al moet ik je eerlijk bekennen dat ik nog niet op een paard durf(held he).En hoe gaat het met Bapica al een beetje aangesterkt?
    En de jonge moeder leren ze daar dus hoe zij de baby moet verzorgen,dat is ook heel goed werk.
    Mooie foto"s maar je moet de volgende keer wel lachen ha ha
    De Groetjes doeiiiii

  • 25 Januari 2010 - 10:22

    Anita:

    hey Tinus,
    Ik vind het zo knap van je, hoe je het doet. Lijkt me emotioneel erg zwaar, en die wkenden met leuke uitstapjes hebben jullie dan ook hard nodig! leuk die foto`s. Over 18 dagen kom je al thuis, het gaat heel snel nu!
    heel veel plezier en een knuffel.
    Anita

  • 26 Januari 2010 - 18:31

    Mayke:

    Hey Tinus!

    Leuk deze site zeg! FIjn dat we je avonturen zo een beetje kunnen volgen!
    Geniet ervan. Je doet echt geweldige dingen daar! Groetjes Mayke!

  • 30 Januari 2010 - 17:39

    LEON WULMS:

    GROETJES VANUIT BELGIE VAN LEON OLGA DYLAN ROBIN NOG VEEL PLEZIER EN VEEL GOEIE HULP DAAR JE BENT EEN KANJER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 133655

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: