Dag 4 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 4 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 4 Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Geweldig weer vandaag.
Henk heeft als een blok geslapen,en t ging al heel wat beter met hem.

Licht ontbijt genomen,zelf ook een beetje op letten,diarree,buikje rommelt goed,altijd een dag,niet helemaal fit,maar niet echt ziek.

Stuk gelopen hier in Thamel.
Sommige plaatsen waren verassend ook voor mij.
Een herenzaak,pakken worden er op maat gemaakt.
En een mooi stuk grond waar ze bloemen en planten verkochten,stond er van te kijken.

Terug een kopje thee op ons mooie dak terras.
Even in boekje lezen,lekker luieren vandaag.

We wilde vanmiddag ergens in een bos gaan lopen.
Aan de reseptie gevraagd,en ja toen wist ik t ook weer.
Dus een taxi genomen en ons daar af laten zetten.
In het verleden heb ik er eens berg beklommen,en gefietst.
Toen waren we met een hele groep.
Wij waren met z,n tween,en als wij t bos in wilde moesten wij ieder een tientje betalen.
Dat ging ons beetje te ver,ze zochten gewoon slachtoffers die dat wel gingen doen.

Toen maar over dezelfde weg helemaal terug gelopen,ook een mooie omgeving en we wilde eigelijk toch gewoon een stuk lopen.
Dik uur gelopen.

Terug in Thamel,lekker wat gaan drinken,en omdat t nog niet zo heel laat was nog even naar de garden of dreams.
Waar we even lekker konden chillen,zonder al die herrie.

Weer bijna een dag voorbij,gaat erg snel,maar we hebben nog wat voor de boeg.

Morgen weer een nieuw verhaal

Henk en Tineke.

• 04 Maart 2019 - 09:26

Rita:

Hoi hoi samen
    Zo te lezen vermaken jullie je wel goed dus een dagje ontspannen gewandeld,ook heerlijk he
    En Henk ook weer opgeknapt en jij moet dan nu maar opletten,het zal weer wennen zijn aan het eten daar.
    Nog veel plezier tot morgen weer gr Rita

• 04 Maart 2019 - 10:44

Henny:

Lieve twee,
    Fijn dat jullie het zo goed hebben samen, echt vakantie met af en toe lekker luieren en genieten van alles wat op je af komt. Nou Tineke, je werd wel in het zonnetje gezet, he en dat is helemaal verdiend, want je laat aan iedereen zien dat er veel kan als je je er maar voor inzet. Het is stil op de louis regoutstraat, de hondenliefhebbers worden gemist nu jullie er niet zijn, Piet op vakantie is en Wiel jammer genoeg zonder Ezra. Het is hier slecht weer, harde wind en regen, dus geen weer voor de carnaval, er zijn al waarschuwingen uitgegaan voor de optochten, want met al die geote wagens valt het niet mee.
    Dag lieve twee, maak er het beste van en groetjes van ons, henny

• 04 Maart 2019 - 13:24

Wilhelmien:

Ha jullie.
    Henk, laat je geen kostuum aanmeten haha. Zal niet veel kosten daar.
    Zijn ze nog steeds bezig met de renovatie na de aardbeving bij de garden of dreams? Gaat nogal lang duren. Maar wel lekker die oase van rust.
    Fijn om te lezen dat jullie genieten. Hier is het herfst.