Dag 9 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 9 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 9 Mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 Mei 2018 | Bangladesh, Anwāra

De zon schijnt een goede nachtrust gehad ,dankbaar voor een nieuwe dag.

Wat sloom begonnen ,alle twee geen energie denk toch een overblijfsel van de lange bus rit.
Ontbijtje daar knap je al van op nog even chillen op het dak terras en dan op naar de kinder opvang.

Nou de bus zat ook goed vol beetje duwen en trekken om er uit te komen ,mag de pret niet drukken.
Als we binnen komen op de opvang krijg je vanzelf energie en zijn wij direct weer blij en opgewekt.
Ze houden ons wel bezig daar.
Even lekker kleuren met de nieuwe stiften ,maar de dopjes er af halen dat is toch het leukere werk.
De concentratie is nog niet erg hoog ze zijn ook nog erg klein,dan de stikkers er maar even bij.
Iedereen doet lekker mee en al snel zaten wij allemaal vol geplakt.
Wat een feest toch weer.

Er moest toch ook even gegeten worden konden wij even op ruimen en zelf genieten van een kopje noodle soep.

Nou de buik weer vol en ze konden er weer tegen aan.
Potje voetbal met Finn en de kleintjes een filmpje.
Samen wat liedjes zingen en een dansje gaat er ook altijd in.
Het is weer zo gezellig en de tijd vliegt.
Finn staat er niet op te springen om weg te gaan,ieder keer wil hij langer blijven.
Maar het zal moeten,het word anders donker en dan ben ik het liefs weer in Thamel.

Onderweg naar de opvang hadden wij een winkeltje gezien die hadden een tenue van de nepaleese voetbal club,Finn had daar wel zin in.
Leuk aandenken en hij kan het goed gebruiken.
Op de terugweg nog even aan,passen en vragen hoeveel het kost.
Nou passen deed het wel maar ze vroegen veel te veel dus ik moest mijn handel kunsten vertonen.
Eerst wilde hij niet erg omlaag maar met mijn vol houden hadden we het voor de helft.
Finn is er heel blij mee leuk aandenken.

Wat lekkers gehaald in de winkel en nu weer op de hotel kamer.
Vanavond de was nog even op halen en na het eten denk ik even naar een life band .

Morgen zijn de plannen Nagarkot maar we weten t nog niet zeker jullie horen het wel.

Xxxx Finn en Tineke.

• 06 Mei 2018 - 20:49

Anita Van Broek:

Mooie foto’s weer Tien!!! En wat doet Finn t goed wat zul jij n trotse oma zijn!

• 07 Mei 2018 - 16:55

Toos:

zo te horen gaat het prima, geniet ervan gr. Toos