Dag 2 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 November 2016 | Nepal, Nepalgunj

Hallo.

Weer behoorlijk goed geslapen ,wakker rond kwart over acht ,voor aan de late kant ,maar wel nodig.

Samen gaan ontbijten ,en we hadden het weer druk met ons geklets.

Ik had Mien al vertelt dat ik hier graag eens yoga wilden gaan doen ,dus op zoek naar een geschikte locatie.
Na wat rond lopen al snel wat gevonden.
Kon er meteen terecht ,een op een dat leek mij wel wat.
Mien ging wat lezen ,en ik een uurtje yoga.
Geweldig ,ben weer helemaal zen ,en morgen vroeg nog een keer af gesproken ,past helemaal bij mij.

Mien was dat uurtje ook goed doorgekomen ,en zat in het hotel.
We hadden afgesproken om te gaan lezen in de garden of dreams.Ook waren we benieuwd of het al wat was gerestaureerd na de aardbeving.
En dat bleek inderdaad het geval ,ze hadden heel veel gedaan ,nog steeds bezig ,maar toch.
Lekker genoten van ons boek ,de zon ,en de fantastische tuin.

De dag is weer haast om ,de tijd gaat vlug.
Een douche ,lekker iets eten en drinken en dan weer naar bed.

Tot morgen maar weer. Gr. Tineke & Wilhelmien.

• 05 November 2016 - 13:35

Ria:

Wat fijn om te horen dat het je goed gaat, ook voor Willemien. Geniet ervan.

• 05 November 2016 - 14:35

Henn Kramers:

Lieve Tineke,
    Nou, dat gaat allemaal goed, he en wat fijn dat je yoga kon doen, zal je de nodige rust brengen en helpen om gebalanceerd in het leven te staan. Ik denk veel aan je, probeer me voor te stellen hoe je daar rond hobbelt! Hier is het ook fijn weer, de zon schijnt, we zijn druk bezig in de tuin om hem winterklaar te maken.
    Voor jullie: fijne dagen, groetjes van ons. Henny en joop

• 05 November 2016 - 15:15

Rita:

Hallo samen
    leuke foto van de yoga heeft wilhelmien ook yoga gedaan?
    Denk het niet,daar word je volgens mij wel heel rustig van geen idee nog nooit gedaan.
    Het valt mij wel mee dat ze begonnen zijn met opknappen in Nepal,of zijn het alleen de belangrijke
    monumenten.Of is er inmiddels ook iets gedaan voor de bevolking.
    Ik wens jullie in ieder geval weer een leuke dag morgen Groetjes