23 februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 23 februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

23 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Februari 2014 | Nepal, Nepalgunj

Beetje slecht geslapen ,muziek zeker tot 7 uur vanmorgen.
Maar dat mag de pret niet drukken.

Ontbijten ,en op naar de kinderen.

Geweldig om ze weer te zien.
Verschillende nieuwe kinderen ,sommige hebben ons verlaten om dat ze naar school gaan.!!!!!vier zijn geworden kan ik beter zeggen.

Puk is ook nog altijd daar ,de pop is er al vanaf t eerste begin ,en zeer geliefd bij de kinderen.
Ze heeft daar wel een andere naam gekregen ,Soetely ,het betekent Zonneschijn. beter dan Puk misschien!!!!

De kinderen doen het goed ,ze voelen zich thuis en op hun gemak.
het team is dan ook erg zorgzaam voor de kinderen.
Toostend ,liefhebbend ,verzorgend ,wat wil ik nog meer ,beter kan niet ,ze hebben enorm veel plezier in hun werk.

De kinderen vroegen mij gelijk om chocolade ,had ik vorige keer bij me.
Slimme rakkers.

Maar jullie hadden hun blije gezichtjes eens moeten zien toen ik met de stuiter ballen aan kwam.
Geweldig ,ik kon niet meer stuk.

Wel de hele dag ballen moeten gooien ,als de bal op de grond kwam ging er nl een lichtje branden ,ik mocht het gooien ,om de beurt kwamen ze met hun bal.

Wat een plezier.
Een klein balletje maakt de kinderen hier gelukkig .

Ik werd er weer helemaal warm van ,te zien hoe de kinderen genoten.

morgen weer terug.

Dan spreek ik Sharmila ook ,dat is een beetje de manager van alles.
Ze was er niet vandaag omdat haar schoonvader is overleden. Bhanu en Babita spreken ook bijna geen engels dus het ging vandaag met handen en voeten.

morgen weer een nieuw verslag ,en kijk even naar die blije toetjes op de foto,s.

xxxx




  • 23 Februari 2014 - 16:58

    Henk:

    Hoi met mij wat geweldig wat zo een stuiterbal kan doen.
    En dat puk nog leeft of te herkennen is ,zijn ze wel heel zuinig op zo te zien .
    Dus het weerzien was weer geweldig en alles loopt zo als het moet.
    Hoeveel kinderen hebben ze nu in de opvang.
    we Skype tot straks

  • 23 Februari 2014 - 18:31

    Rita:

    Hallo Tineke
    Geweldig om te zien hoe blij ze zijn met zo iets kleins he.
    Wat dat betreft zijn alle kinderen het zelfde vind ik.
    Ook mooie foto.s maar zo te zien is het daar koud hier wordt het morgen 14 graden
    Nog veel plezier en tot morgen
    Groetjes doeiiiiii

  • 23 Februari 2014 - 20:38

    Wilhelmien:

    Hai Tineke. Fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig verloopt. Wilde ook al vragen hoeveel kinderen er nu bij jou zitten overdag. Als ik het goed begrijp gaan ze ook daar met 4 jaar naar school? Hoe oud is jullie jongste kind? Leuk dat die stuiterballen zo goed aanslaan, pas maar op dat je geen tennisarm krijgt, haha. Veel plezier en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 133641

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: