vijfde dag okt. 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu vijfde dag okt. 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

vijfde dag okt. 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Al weer een dag voorbij.
Zit hier al weer te schrijven op mijn blog.

Gisteren heb ik opdracht gekregen twee broeken te kopen in Thamel.
Ik kon goed handelen vonden ze.
Dus vanmorgen op pad.
Met de nodige instructie,s vond ik er twee.
Normaal vroegen ze 900 rs. per stuk (9 euro)
En ik heb net zolang gehandeld tot ik er twee voor 7,50 had.
Erg blij waren de dame,s ze snapte niet hoe ik t voor mekaar had gekregen.
Maar met een spontane lach en vriendelijkheid kom je hier heel ver.

Nog wat bananen gekocht voor de kids ,die ik weer veel te duur betaalt heb ,op naar het dag verblijf.

Gezellig wat gekletst met de dames ,en toen de kinderen naar bed waren me nuttig gemaakt.
Er waren verschillende knuffels stuk ,en met naald en garen kom je een heel end.
Nu zijn ze weer allemaal heel.

S,middags nog wat gekleurd met de kinderen ,en natuurlijk liedje,s gezongen.

Samen hebben we de kinderen eten gegeven.

Na t eten kwam mijn ipad te voorschijn ,ik heb nl een spelletje met een beertje je kunt m douche ,tanden poetsen en droog maken.
Maar t aller leukste als je wat zegt doet hij je na.
Kinderen vinden dit geweldig ,snappen er niks van ,en maar roepen ,en de beer roept terug.
Ik had zo een bende kinderen om me heen ,echt genieten.

De dag was weer zo voorbij.

Het is heerlijk zo bezig te zijn.
Morgen wat tijd voor mezelf jullie horen van me.

Tineke.

  • 09 Oktober 2013 - 17:28

    Toos:

    Hallo Tieneke, zo te horen bevalt het je uitstekend, geniet er maar van nog een fijne tijd gewenst van Toos

  • 10 Oktober 2013 - 10:47

    Rita:

    Hallo Tineke
    Het is een gezellige boel daar geloof ik en volgens mij nog lekker warm ook,aan de blote armen te zien.
    als ik zo naar de kindjes kijk zijn ze vrolijk en zien er erg goed uit.en met die spelletjes ja dat begrijpen wij amper laat staan een kind, wel leuk hoe ze er in mee gaan he.
    Ik wens je nog een gezellige dag toe
    Groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 133689

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: