dag 7 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 7 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 7 februari 2013

Door: tineke gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Mooi weer vandaag.
Vroeg uit de veren ,wat ga ik doen!!!!!

Ik kon niet naar de opvang ,er zijn demonstratie's gaande ,en er rijden geen bussen.
Ik kan ook wel gaan lopen ,maar het wordt me afgeraden ,te gevaarlijk er kunnen gevechten ontstaan.

Geen risico nemen dus.

Op naar Kiran ,we hebben overlegd wat we konden doen ,en ik heb hem uitgenodigd om naar garden of dreams te gaan.
Hij was er wel voor te vinden ,en hij was er nog nooit geweest.

Het is een prachtig park ,lekker rustig en het is goed weer wat wil je nog meer ,en Kiran die vond t geweldig.
Veel gekletst ,hij heeft me veel vertelt over verschilende culturen hier.
Er zijn er heel wat ,en soms waren t schokkende dingen wat hij vertelde ,hoe een bepaalde cultuur mensen begraven ,!!! ik zal jullie de details besparen ,maar ik denk maar zo ieder z'n ding ,als ze er in geloven wat ze doen ,wie ben ik dan om te zeggen waar zijn jullie mee bezig.
Iedere cultuur heeft andere gewoonte ,ze zullen die van ons ook vaak niet kunnen begrijpen toch.


Verder een rustig dagje ,al was die weer snel voorbij.

Morgen hebben we een vergadering ,dan zie ik voor het eerst alle stafleden ,en daarna ga ik naar een huwelijksfeest.
Ook interresant ,nog nooit de gelegenheid gehad om dit ook eens van dichtbij mee te mogen maken.

Morgen is er al weer een week voorbij ,het gaat snel ,en ik heb nog zoveel plannen.Ik wil dit keer ook heeeeel graag Bapisa weer zien ,Kiran gaat proberen of t gaat lukken.
Ik hoop t zo ,ben benieuwt hoe ze er aan toe is op dit moment.

jullie horen er van.
xxxxxxx




  • 08 Februari 2013 - 16:30

    Wilhelmien:

    Ha jij, is ik weer. Keileuk je filmpje op facebook, ze doen goed hun best met tanden poetsen.
    Hadden wij maar een beetje van dat mooie weer daar, maar ja, we wachten nog wel even.
    Ik hoop voor jou dat de onrust daar gauw beeïndigd is zodat je je weer ongestoord kunt verplaatsen en doen wat je wil doen. Duim voor je dat je Bapisa nog te zien krijgt.
    Groetjes, Wilhelmien.

  • 08 Februari 2013 - 19:30

    Elly:

    Ha Tinus,

    Wat vliegen de dagen, zo weer ff 2 berichten van jou. Genoten van het filmpje. En geschrokken van de demonstraties daar. Goed dat je ff afstand neemt en het gevaar niet opzoekt, ook al is dat zonde van je tijd natuurlijk.
    Maar wat leuk om te lezen dat je daar gewoon al zoveel contacten hebt waar je op terug kunt vallen of adresjesvan krijgt, super.
    Doe lekker rustig aan en geniet van je vrienden daar.
    Denk aan je. X Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 133671

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: