Nepal dag 4 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Nepal dag 4 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Nepal dag 4 februari 2013

Door: Tineke Gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Toen ik vanmorgen wakker werdt ,regende het pijpenstelen.
Daar gaat mijn voorjaarszonnetje ,was wel lekker zo.
Morgen misschien beter.

Ik wilde vandaag weer naar de opvang gaan ,maar in de loop van de morgen dacht ik ,ik kan ook wel eens een ziekenhuis bezoeken ,en kijken hoe t er hier aan toe gaat.

Kortom ,dit was mijn voornemen.
Kiran wilde wel met me mee gaan ,en een tijdstip afgesproken wanneer we elkaar zouden ontmoeten.

Nepaleese tijd natuurlijk ,meer als een uur was hij te laat.
En hij moest ook nog even wat doen ,weer een uur later.
Het was inmiddels 4 uur en toen moesten we nog gaan.
En was t de moeite waard vragen jullie je af ,nou nee hoor ,alles was inmiddels gesloten ,en op de afdelingen was t rusttijd.
Morgenvroeg moet je t nog maar eens proberen vertelde hij dan is t zeker open.
Zal ik ook zeker doen dacht ik en dan zonder jou ,zo'n hekel aan al dat gewacht ,en een hele dag verloren.Balen ,maar ja alles komt goed.

Inmiddels heb ik van Esther een paar adresje's gekregen ,eens kijken of ik daar mee aan de slag kan gaan.

Morgenvroeg wil ik toch even kijken of ik dat ziekenhuis in kom.

Jullie horen er van.