laatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Het is al weer de laatste dag,aan alles komt n eind,maar voor mij hier niet natuurlijk.Veel gedaan zoals jullie konden lezen,maar ook lekker ontspannen. Lekker gegeten,en genoten s avonds van een biertje in de leuke cafe s in thamel. Ik heb weer nieuwe mensen ontmoet waar ik de volgende keer weer op terug kan vallen.Dank jullie voor de leuke berichten,het is erg fijn om ze te lezen,Henk vond het ook fijn om iets van thuis te horen.xxxx en ik zie jullie thuis er zijn natuurlijk veel verhalen die ik te vertellen heb,die ik niet op papier heb gezet,te veel.xxx Tineke & Henk

  • 26 Augustus 2010 - 08:41

    Ellebel:

    Ha lieve luitjes,

    Wat is dat snel gegaan, ben ook heel benieuwd naar Henk zijn ervaringingen hoe hij Nepal vindt.
    Alvast een hele goeie reis terug en veilig weer thuis.
    Tot snel. XXX

  • 26 Augustus 2010 - 08:42

    Ellebel:

    Ps leuke foto's. Dus Henk komt met een verzorgt kapsel thoeës!!! hahaha

  • 26 Augustus 2010 - 09:09

    Toos:

    wij wensen jullie een goede terugreis en de rest horen we allemaal nog wel gr. uit Nunhem

  • 26 Augustus 2010 - 10:51

    Angelique:

    Wat is die tijd omgevlogen, voor ons, dus laat staan voor jullie! en wat hebben jullie weer veel bereikt in korte tijd.
    Alleen maar respect van ons voor jullie. franky heeft ook met belangstelling alles gevolgd.
    een heel goede terug reis en ben benieuwd naar alle live verhalen.
    liefs angel.

  • 26 Augustus 2010 - 19:37

    Jaimyke:

    Geweldig een mooie reis samen beleven, en vliegt om. maar ook weer tijd om naar huis te komen om jullie dochters en kleinkinderen in armen te sluiten tot gauw kom veilig thuis xxxx

  • 26 Augustus 2010 - 21:53

    Zussie May:



    tinus en henk
    wat is t weer snel gegaan.
    time fly's when your having fun.
    enne henk blij dat je weer naar je knusse huisje en tuintje kunt??
    geniet deze laatste dag nog, sluit alles en iedereen in jullie hart. (voor zover er nog plaats is he tinus)
    ik zie jullie morgen in eindhoven.
    ben blij als ik jullie weer zie.
    dikke dikke kus
    zussie may

  • 27 Augustus 2010 - 20:51

    Nicole:

    Mooie reisverslagen....... Indrukwekkende foto's.....Wát een ervaring moet dat zijn......Henkie..... Binnenkort lekker onder je eigen douche, je eigen schone bedje...lekker frietje mét......Volgens mij ga jij de "gewone" dingen in het leven dubbeldik waarderen....
    Tinus......Goed werk verricht weer...respect!Have a save trip home!XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 133651

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: