kids - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu kids - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

kids

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

25 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo luidjes,vandaag naar Sunita in t kindertehuis geweest,had haar geld beloofd voor een camera,en hebben een gesprek gehad over mijn mogelijke volgende project. De plannen zijn nog vers,maar de bedoeling is om een kinderopvang te beginnen voor zeer arme moeders die anders niet kunnen gaan werken.Het werken van deze vrouwen is broodnodig omdat in de meeste gevallen hun man is weggegaan. Op dit moment gaan deze vrouwen werken,en sluiten de kids gewoon in huis op.Dat is niet de bedoeling,maar ze kunnen anders niks. Samen met Sunita,is het de bedoeling om iets op te zetten waar de kids heen kunnen.Het is nog vers,en thuis ga ik samen verder met Sunita er aan werken.Ben in elk geval blij dat er vooruitgang is,hoop werk,maar ja dit ben ik.

• 25 Augustus 2010 - 07:28

Ellebel:

Ha Tinus en Henk,

Dat is een super initiatief. Ik voel me al schuldig als de hond 1 dag in de 2 weken alleen zit, laat staan dat kleine kinderen iedere dag alleen thuis opgesloten zitten, verschrikkelijk...
    Hoop echt dat je dit van de grond kunt krijgen.
    Dat zou geweldig zijn.

Liefs elly

• 25 Augustus 2010 - 07:44

Anita:

He Tien en Henk
    Tien dit moet jou n goed gevoel geven iets kunnen doen wat hard nodig is!!
    Henk ik heb respect voor je,iemand kan n droom hebben maar hem daar in steunen en meegaan... goed van je hoor!!
    Ik blijf jullie volgen.

• 25 Augustus 2010 - 10:51

Toos:

hallo luitjes, het gaat allemaal volgens plan zoals je het in je hoofd had als je maar iets kunt doen en daar slaag je heel zeker in, ik wens jullie nog een fijne vakantie toe en vooral voor Henk dit zal toch wel erg zwaar zijn, de werkelijkheid is toch anders dan op een foto, gr. uit Nunhem

• 25 Augustus 2010 - 18:35

Sussie May:

wat ga je goed meid.
    wat n respect heb ik voor je.
    henk ook jij bent n kanjer jong.
    je volgt je lief toch maar, zonder blikken of blozen.
    keep on the good work
    jullie zijn kanjers
    dikke kus
    zussie may

• 26 Augustus 2010 - 19:34

Jaimke:

Ben dr trots op dat jij dit bent! en respect voor pap, das liefde.

Trots op jullie dikke kus