pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

pokhara

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Nou ben net terug van Pokhara,was n geweldige ervaring. Heb ook de andere kant van Nepal gezien,mooie natuur, gezonde lucht,want hier in Kathmandu is een grote vuiligheid,en stank.Heb gisteren een klim gedaan tot 25000 mt hoogte was afzien,maar met mijn conditie goed tedoen.Mooi uitzicht genoten,en even uitgerust,en wat gegeten,en toen weer terug,een prachtdag.Vandaag weer terug in thamel,morgen en overmorgen bezoek ik wat kindertehuizen. Donderdag ga ik naar nspn t bed brengen waar ik jullie van heb vertelt,dond zet ik er foto s op .Dan zit t er op,vrijdag naar huis.

  • 09 Februari 2010 - 10:56

    Angelique:

    Oh Tineke, wat is het toch snel gegaan, vrijdag al weer naar huis!
    Zie er wel naar uit om je terug te zien maar kan me zomaar voorstellen dat jij nog niet klaar bent daar!
    Ik wens je nog heel veel plezier die laatste paar dagen en we zien je volgende week weer
    xxx tua

  • 09 Februari 2010 - 11:53

    Toos:

    al weer een ervaring rijker geniet ervan gr. uit Nunhem

  • 09 Februari 2010 - 12:23

    Elly:

    Oh meis, wat is het omgevlogen. Maar wat een prachtige ervaring. Trof Jaimy van de week nog, die was toch wel heel blij dat je vrijdag weer thuis komt! En ik denk velen met haar.
    Geniet van je laatste dagen en alvast een hele goede vlucht back home.
    Tot snel!!!

    Liefs ellebel

  • 09 Februari 2010 - 19:06

    Henk :

    hoi schat met henk fijn dat je nog een leuke trip hebt kunnen maken en ook nog een ander nepal hebt mogen ontdekken.de reis van londen naar amsterdam is die ook omgeboekt i.v m je voor letters zoals op je paspoort.hier is alles oke .alles is wel snel omgegaan maar het word toch wel tijd dat je weer naar huis komt en dan spreek ik niet alleen voor mezelf.de kids kunnen niet wachten tot het carnaval is want dan komt oma terug.tien maak er nog een paar leuke dagen van en geniet geniet geniet.tot horens love you xxxx.

  • 09 Februari 2010 - 19:58

    Jaim:

    Hoi mama

    Pffff je komt bijna naar huis, wel een dubbel gevoel blij dat je terug komt maar heb ook het gevoel dat het te snel voor je is en je eigelijk niet klaar bent. Komt goed zoals ik steeds heb gezegd je hebt een begin gemaakt van datgene waar je altijd van droomde. Lang leve sms, e-mail en je site want dan ist wel vol te houden(6 weken dan he haha) hier.Ik schrijf toch al liever dan ik praat hahaha een dagboek in Nepal. Zal niet makkelijk zijn terug te komen al mis je ons want dit is op je lijf geschreven ZO TROTS OP JE ONZE WERELD VROUW.Met je Sephie gaat het echt prima tis echt een kleuter aant worden snik voor mams maar blijft mijn kleine man, zoal jess en ik je kleine meiden blijven dat snap je pas als je hetzelf ervaard. Geniet nog luv u xxx

  • 09 Februari 2010 - 20:00

    Jessy:

    Lieve mam,

    Wat heerlijk om te lezen dat je zo'n mooie ervaring hebt gehad daar in Pokhara. Helemaal top dat heb je ook echt dubbel en dwars verdiend. Ik voel zo links en rechts al wat spanning in mijn buik als ik denk aan vrijdag. Wat ben ik blij dat ik je dan weer zie. Onze schatjes zijn ook echt aan 't aftellen. Ik heb een beetje gefoeteld want ik heb gezegd dat je zaterdag pas ergens terug komt anders ben ik bang dat ik ze vrijdagavond niet het bed in krijg! (hi,hi)
    Hopelijk ben je in staat om mee te gaan carnavallen want daar hebben ze het dag in dag uit over. Doe wat je nog moet doen en hou ons een beetje op de hoogte hoelaat je denkt in Eindhoven te zijn oké?

    Heeeeeeel veeeeeeel
    liefs,

    Jessy

  • 09 Februari 2010 - 20:50

    May:

    tinus wat is het snel gegaan meid.
    je komt vrijdag alweer terug.
    ik weet dat je t gevoel hebt dat je nog niet genoeg hebt gedaan, maar het begin is er meid.
    jou kennende ga je toch weer terug .
    het bloed kruipt waar t niet gaan kan.
    dit is je roeping, ik ben trots op je je bent n kanjer meid.
    geniet nog n paar dagen dit neemt niemand je meer af.
    tot snel zussie
    love you
    dikke kus
    je zussie may

  • 10 Februari 2010 - 13:07

    Rita:

    Hoi Tineke

    Wat gaat het toch vlug om he.
    Ik hoop dat je nog veel plezier hebt voor je aan de terugreis begint geniet er maar van.
    En deze zal een stuk soepeler verlopen als de heenreis.
    Dus geniet er nog van en een goede terugreis
    De Groetjes Rita

  • 10 Februari 2010 - 20:27

    Wilhelmien:

    Ha jij,

    Fijn dat je nog geniet van een ander Nepal deze dagen. Hoop dat je terugreis goed verloopt en dan kom ik je in Weert wel weer tegen. Doe je maar warm aan want hier is het tien keer niks. Houd je haaks en tot gauw. Veel groetjes van ons allemaal.

    Groetjes, ikke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 133636

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: