laatste week - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,vandaag was een speciale dag,heb de kleding gegeven aan de kids. Had er ballonnen aan gebonden,en natuurlijk mijn vt t shirt aangetrokken.Heb hele mooie foto s waar ze de kleding krijgen,en ze hbben t voor mij ook allemaal aangedaan,zet de foto s zat op site hir kn dat niet. mijn laatste nacht bij mijn hostamilie,e waren top.Morgen t afscheid,zie er erg tegen op maar was ook een fijne ervaring,ik denk dat ik mijn roping hb gemist,maar ik ga er zeker verder mee.

  • 04 Februari 2010 - 12:03

    Ellebel:

    Ha tinus,

    Alvast heel veel sterkte voor morgen. Ben heel benieuwd naar de foto's!

    liefs ellebel

  • 04 Februari 2010 - 12:05

    Toos:

    ik zie dat je je roeping gemist hebt, had je ontwikkelingswerkster willen worden? misschien kun je op afstand er toch nog wat aan doen, en het zal zeker een mooi ervaring zijn geweest, je kunt die altijd bewaren, sterkte en succes verder, gr, uit nunhem

  • 04 Februari 2010 - 12:27

    Mayke:

    Is het alweer de laatste week voor jou. Wat gaat dat snel. Geniet er nog van. Ben benieuwt naar de foto's van alle kinderen met de nieuwe kleren aan!
    groetjes Mayke.

  • 04 Februari 2010 - 18:16

    Adrie En Marianne:

    Hoi Tineke
    We zijn heel benieuwd naar de foto's! Zie het afscheid maar als een tijdelijk iets meid. Jou kennende is dit niet eenmalig. Even wat tijd voor jezelf is een fijne manier om "af te kicken".
    Tot gauw.
    Liefs Adrie en Marianne

  • 04 Februari 2010 - 19:06

    Mars:

    Hey Tinus.
    Time fly's when you are having fun!Ik weet zeker dat 't afscheid zwaar zal zijn.Wel 'n troost dat hier heel veel mensen op je wachten die je heel erg gemist hebben.Zie je snel.Geniet van de laatste dagen.Je hebt goed werk verricht!Dikke knuf.xxx

  • 04 Februari 2010 - 21:08

    Ria:

    Ha Tinus de laatste lootjes wegen het zwaarste.
    Heel veel sterkte morgen zal je wel nodig hebben.
    Maar wat ben jij een ervaring rijker.Kijk uit naar de foto´s.Groetjes Ria.

  • 04 Februari 2010 - 21:32

    Henk:

    hoi schat met henk.alles goed met je ,met mij is alles goed en met de rest ook.je zal een beetje dubbelen gevoelens hebben neem ik aan .van de ene kant zou je graag willen blijven en van de andere kant ben je hier ook nodig.zij zullen je daar missen maar dat doen wij hier ook .voor je kleinkinderen is het lang genoeg geweest,voor mij trouwens ook.je moet maar zo denken dit is zeker niet de laatste keer.en de volgende keer gaan we met zn twee.maak er nog een geweldigen week van.geniet geniet geniet.love you xxxx

  • 04 Februari 2010 - 22:05

    Elle:

    Tineke waar ben jij nu?
    Ongelooflijk hé, allemaal. Maar goed dat je hier mensen hebt die héél veel van je houden.... We beleven je belevenissen straks graag nog eens met je mee. Ik vind het geweldig wat je allemaal op die paar weken gedaan hebt, meegemaakt hebt,niet goed uit te drukken. Liefs en tot gauw, Elle

  • 05 Februari 2010 - 00:18

    May:

    meid het zal niet meevallen als je strax afscheid moet nemen van je engeltjes daar.
    ik weet dat je met pijn in je hart weg zult gaan.
    het is ook n dubbel gevoel, jij zult nepal missen (voor n jaartje denk ik haha)en wij zijn superblij om je strax weer in onze armen te mogen sluiten en je ervaringen/bevindingen te horen.
    we leven met je mee morgen ik zal aan je denken.
    bereid je voor op n fijne week nog voor jezelf en geniet geniet geniet met volle teugen.
    ik zie je foto's vol ongeduld tegenmoet.
    tot gauw kanjer.
    dikke kus
    zussie may

  • 05 Februari 2010 - 10:09

    Jessy:

    Lieve mama,

    Ik voel je verdriet. Wat zal het zwaar worden om afscheid te nemen. Je hebt kei goed werk verricht en je mag echt trots op jezelf zijn! Dat zijn wij ook! Voor jou zullen die 6 weken wel voorbij zijn gevlogen. En zoals je van te voren al wist is er inderdaad een tijd van komen en gaan. De mensen daar zullen je missen maar zoals pap het al zegt dat doen wij hier ook. Je kan hier ook niet gemist worden, ook wij hebben je nodig.Het is natuurlijk niet te vergelijken met de mensen daar want wij heben alles wat ons hartje begeerd maar nu op 't moment is er een leeg plekje in ons hart en alleen jij kan dat opvullen door weer lekker naar huis te komen. En zoals ik uit pap zijn stukje al lees gaan jullie nog eens met z'n twee-tjes terug. Hoop wel dat dat nog ff duurt hoor!!!
    Geniet nog van je laatste weekje, je bent een kanjer en deze ervaring neemt niemand meer van je af!! Hou je ons via de sms straks op de hoogte over hoelaat je precies op schiphol aankomt, zodat wij ook netje op tijd kunnen zijn? Ik/wij houden van je.

    dikke kus,

    Jessy

  • 05 Februari 2010 - 16:15

    Wilhelmien:

    Ha jij,

    Harstikke goed wat je allemaal bereikt hebt. Ben benieuwd naar je foto's en je verhalen. Geniet nog van je vakantieweekje. Zoals ik uit de verhalen van je allernaaste lees, en Jessie kennende ,snakken ze naar je thuiskomst. Is wel begrijpelijk alhoewel het voor jou moeilijk zal zijn om afscheid te nemen. Naar ik vermoed en lees is de tijd voor jou voorbij gevlogen. Doe stil aan en tot gauw.

    Groetjes, ikke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 133638

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: