Shköder - Reisverslag uit Shkodër, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Shköder - Reisverslag uit Shkodër, Albanië van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Shköder

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

13 Augustus 2022 | Albanië, Shkodër

Vandaag weer een stukje verder op avontuur.

Toen ik wakker werd al even een hotel gereserveerd rugzakken weer klaar voor vertrek.

Gister avond al even na gevraagd hoe en waar de bussen gingen.

Eerst met de kleine bus naar het grote Terminal bus station vandaar gingen er 2bussen naar Shköder we wilde doe van 13.00 uur nemen dan waren we er rond 16.00 uur.

Eerst nog even ontbijten we hadden gister een plekje ontdekt waar we iets konden eten.

Al snel in gesprek met een stel uit Londen achter ons aan het tafeltje die vroegen waar we heen gingen.

Toeval maar hij ging ook naar Shköder en wij konden mee rijden in de auto.Even mevrouw afzetten en dan door naar Shköder.

Toch nog een lange weg heel veel file we vertrokken om 11 en we arriveerde om 16.00 uur.pffff helemaal gaar maar we zijn er .

Beetje eten n weer een nieuwe frisse dag. in supermarkt en in de douche.

We gaan nog een hapje eten en dan doen we niet veel meer vandaag,

Morgen weer een nieuwe frisse dag.

xx Finn [e-38] Tineke

• 13 Augustus 2022 - 19:35

Nicole Stafford:

Lijkt toch lastig om zo’n reis van te voren helemaal te “plannen”… loopt toch soms een beetje ánders.. hoop dat jullie een beetje genieten

• 13 Augustus 2022 - 21:20

Christel:

Wat fijn om steeds te lezen, iedere dag is een avontuur!
    Wel luxe zo in de cabrio!
    Shköder zocht ik net even op, ziet er prachtig uit!
    Jullie gaan daar ook mooie dagen tegemoet
    Liefs xxx

• 13 Augustus 2022 - 23:44

Marianne :

Wat vooral belangrijk is dat jullie het samen leuk hebben! Kloppen de verwachtingen een beetje?

• 14 Augustus 2022 - 11:01

Tilly :

Wow zitten jullie nu aan het meer??? Zet hem op en blijven genieten!!!! Warme groet tilly

• 14 Augustus 2022 - 12:43

Jessy:

Wat gaaff een rit(je) in een Cabrio. Dat alleen is al een heel avontuur...