Dag 8 Maart 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 8 Maart 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 8 Maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra



Alweer een nieuwe dag.
Zonnetje staat weer hoog aan de hemel,kan dus al niet meer stuk.


Lekker uitgerust aan een nieuwe dag beginnen.
Vroeg uit de veren ,en ik heb een plaatsje gekregen boven op de top van ons Hotel om deze morgen te beginnen met een uurtje Nirvana.
Relaxt ,en tja kan toch niet echt zonder sport hoewel we de hele dag in beweging zijn en al heel wat gelopen hebben.

Ontbijtje in de zon op t terras,een wandeling.
Henk zou nog graag even naar een winkelstraatje gaan waar de rijkere hun inkopen hier doen.
Dus dit hebben wij vanmorgen even gedaan,kan hij even genieten van dure horloges brillen en dure merk kleding,wel op z,n Nepalees natuurlijk.Ik bedoel de winkels hebben niet een fantastische uitstraling maar wel mooie spullen.Henk kan er zichtbaar van genieten.
De straat is er wel redelijk schoon,hoewel ik de manier waarop minder vind.
Een vrouw in haar eentje alles schoonvegen is in mijn ogen niet zo normaal,en dit ook nog eens op Nationale women,s day.

Terug even wat vers fruit en kopje koffie en thee.
Vanmiddag willen we graag naar Pashupatinath,de openbare lijken verbranding lopen.
Rond de klok van 13.00 uur vertrokken.
Toen kwam ik op een punt dat ik t niet meer wist,rechtdoor,rechts,links.
We zijn rechts af gedraaid,foutje we zijn er wel uiteindelijk gekomen,maar veel langer over gedaan,nou toch tijd zat.

We zij een beetje rond gaan lopen,Henk vond t achteraf toch maar niks.
Even aan de kant gekeken maar hij was er al snel klaar mee,dat kan dus maar weer terug gelopen.
Uiteindelijk weer een fikse wandeling gemaakt,de hele dag onderweg geweest.

Tijd voor een kopje koffie(thee) en een lekker stukje gebak.
Dik verdiend.

Nu ligt Henk even uit te rusten,en ik schrijf weer op mijn blog.
Vanavond nog eventjes wat eten,en weer een dag voorbij.

De tijd vliegt,tot morgen maar weer.

Henk en Tineke.

  • 08 Maart 2019 - 09:46

    Wilhelmien:

    Oei, voor zover ik het kan inschatten vanuit mijn “ervaring” hebben jullie echt wel ver gelopen. Begrijp dat dit niet echt in de belevingswereld van Henk past, maar .... hij heeft het toch maar geprobeerd. Was het winkels kijken meer zijn ding. Zo zie je maar, ieder z’n ding.
    Ben benieuwd wat Henk van de hotelkamer vindt. Hebben jullie weer dezelfde?
    Zou zeggen, smakelijk eten! Hopelijk is het ‘s avonds niet te koud.
    Op naar een nieuwe dag.
    Groetjes......

  • 08 Maart 2019 - 15:10

    Rita:

    Hallo samen
    En zijn jullie goed geslaagd in de winkelstraat?
    Volgens wilhelmien hebben jullie dus echt ver gelopen,danis die koffie en gebak dik verdient
    Ziet er wel lekker uit hoor ,
    Veel plezier nog tot morgen gr Rita

  • 08 Maart 2019 - 17:54

    Kramers:

    Lieve twee,
    Zo te horen zijn jullie wel goed in de beweging! Het is zo leuk dat jullie steeds foto,s erbij sturen, dat maakt alles nog levendiger voor ons. Geniet maar van het mooie weer, het is hier vaak regen en storm, maart roert zijn staart. Wanneer komen jullie terug naar ons kikkerlandje, we verlangen alweer naar jullie, hoor, maar zullen elkaar maar nauwelijks kunnen zie. Omdat wij ook gauw op vakantie gaan. In ieder geval...hele fijne dagen en groetjes, henny en joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Anwāra

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 133658

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: