Dag 11 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 11 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 11 Februari 2013

Door: tineke gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Geweldig geslapen.

Ik was gister de hele dag zo moe ,ik weet niet waar het aan ligt, ik denk ook het hoogte verschil ,ik loop de hele tijd rond met t gevoel dat er een steen op mijn hoofd ligt.
Dat heb ik altijd wel een beetje ,en ook als ik thuis kom nog een poosje ,maar nu is t wel heel erg vervelend.
Een paracitamolletje en het gaat wel weer een poosje ,ben alleen niet zo'n pillen slikker.

Ben vanmiddag naar Our Dream gegaan ,het is altijd fijn om daar te zijn ,de kinderen zijn heerlijk.
Ik heb een paar uur doorgebracht met de boekhouding te noteren ,vandaar uit kan ik kijken of t allemaal klopt.
Laten we t hopen.Ik weet nu wat ze daar per mnd hebben uitgegeven ,en wat ik per mnd betaal ,een kwestie van nakijken.
Ik heb tenslotte de verantwoording dat alle geld ,goed word besteedt.
En daar sta ik ook voor in. Als t niet is moeten ze zich verantwoorden ,kwestie van vertrouwen.

Er wordt veel gedemonstreert hier ,door vanalles en nog wat.
De mensen demonstreren tegen de regering.
De regering hier er veel aan om er zelf beter van te worden ,aan de gewone mens wordt niet gedacht.

Het verloopt wel allemaal heel rustig ,dus maak jullie niet ongerust.
Ik heb er geen last van ,je ziet wel grote groepen demonstreren ,maar de meeste tijd kun je erlangs ,anders wachten we even toch.

Morgen ga ik met Sunita naar NRH. Dat is de plek van ondervoede kinderen ,waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan.
Ze zijn verhuist ,en ik ben benieuwt naar hun nieuwe onderkomen.

XXXXX maar weer en nog een fijne laatste carnavalsdag.