Dag 10 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 10 februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 10 februari 2013

Door: tinekegielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

11 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Je weet hier nooit wat de dag je brengt.

Half 6 opgestaan ,ik zou om half 7 bij de bus staan,om samen met Kiran naar de plaats te gaan waar bapisa woont.

Net gewassen en aangekleed gaat de telefoon.
Kiran was nog thuis ,hij woont minstens een uur rijden hiervandaan.
Hij wilde er toch niet heengaan ,veel te ver ,het is 5 uur heen ,en 5 uur terug.Hij durfde het niet te riskeren ,ook omdat er overal ongeregeldheden zijn.Dus we gaan niet.
Sta ik daar helemaal klaar om weg te gaan om half 6 s'morgens.
Weer terug naar bed dan maar ,wat moet ik hier om deze tijd in de vroege morgen.

Hij heeft t wel met me goed gemaakt ,niet dat dat moest ,ik begrijp t wel ,maar hij voelde zich nogal schuldig.

We zijn naar z'n zus gegaan in het dorpje chunikhel,dat licht hoog in de bergen.
Geweldig genoten ,frisse lucht mooi uitzicht ,wat wil je nog meer.
We werden hartelijk ontvanen ,ik heb z'n zus al verschillende keren ontmoet ,een schat van een mens.
Ze woont bijna op de top van een berg ,ze hebben een boeren bedrijf.
Laxmi geeft s'morgens les op een school .en de rest van de dag werkt ze op t land.ze heeft een zoontje van 6 Bhimal ,vandaag was een vrije dag ,de jongen was thuis ,en Laxmi was druk bezig op t land.
Heb foto's gemaakt ,en als je op een foto kijkt zie je haar in de verte op t land.

Nog een paar uurtje's door de bergen gelopen ,genieten ,lekker weertje Kortom ik heb een hele fijne dag gehad,al begon die wat minder.

xxxx Tineke.

• 11 Februari 2013 - 17:47

Toos:

Hallo Tieneke, het gaat niet zoals je zelf wil. De mensen zijn daar toch heel anders. Maar hou je maar rustig en geniet van dat wat je wel kunt. gr. Toos

• 12 Februari 2013 - 10:48

Elly:

Ha Tinus,

Mooie foto's weer. En ach zo word je toch steeds weer verrast hoewel kan me voorstellen dat je die kleine meid graag weer eens gezien had.

Hier de laatste dag van de vastelaovundj. De gouwe rog is gewonnen door Mayke en Jaap met hun VV. Hadden ook een geweldige wagen gemaakt.

Veel plezier nog en tot lezers weer.
    Xxx Elly