laatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Ja de laatste dag was erg zwaar,ze riepen me na dat ze me zullen missen,in t engels zo goed als ze kunnen.Heb van mn hostfamilie leuke cadeautjes gehad,en natuurlijk houden we contact.Vandaag mountenbike trip gehad,dat heb ik gesponser van de vt gave.De trip hebben we gereden voor t kindertehuis kinderen met aids.Zo als beloofd wat foto s

  • 06 Februari 2010 - 11:05

    Jessy:

    Hoi Mam,

    Het is zo toevallig. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik net op je site aan 't kijken was en dan ineens komen er langzaam steeds wat meer foto's bij. Dat betekent dus dat jij dan ook net op je site zit om alles netjes bij te werken en aan te vullen. Dat vind ik toch wel heel speciaal moet ik zeggen. Het voelt dan alsof je heel dicht bij me bent. En wat een leuke kleertjes zeg! Die heb je met liefde uitgezocht en laten maken dat zie je gewoon. Wat een poppetjes! Erg leuke foto's. Dikke duim hoor, je hebt 't maar mooi voor mekaar!

    Hou van je!

    Jessy

  • 06 Februari 2010 - 11:27

    Nan:

    Nou,Tinus goed je best gedaan.En leuk de foto's en de kleding voor de kids,geweldig!! Geniet nog maar lekker van je vrije dagen daar.... Tot gauw... Nan xxx P.s Top wat je daar allemaal hebt gedaan!!

  • 06 Februari 2010 - 11:47

    Toos:

    het ziet er allemaal heel leuk uit, het afscheid zal wel niet meegevallen hebben, profiteer nog maar even van de vrije dagen als je terug bent is ook dat weer afgelopen, goede thuisreis, gr. uit Nunhem

  • 06 Februari 2010 - 11:47

    Toos:

    het ziet er allemaal heel leuk uit, het afscheid zal wel niet meegevallen hebben, profiteer nog maar even van de vrije dagen als je terug bent is ook dat weer afgelopen, goede thuisreis, gr. uit Nunhem

  • 06 Februari 2010 - 12:14

    Jacomien:

    Je laatste dag, verschrikkelijk. Ik denk dat je er een dubbel gevoel bij hebt, enerzijds hoi ik ga naar huis, en anderzijds wat verschrikkelijk dat ik jullie hier moet laten. maar geniet nog maar van je vrije dagen en dan komt de rest ook wel goed.

  • 06 Februari 2010 - 12:14

    Jacomien:

    Je laatste dag, verschrikkelijk. Ik denk dat je er een dubbel gevoel bij hebt, enerzijds hoi ik ga naar huis, en anderzijds wat verschrikkelijk dat ik jullie hier moet laten. maar geniet nog maar van je vrije dagen en dan komt de rest ook wel goed.

  • 06 Februari 2010 - 12:44

    May:

    tinus
    wat heb je je best gedaan met t laten maken van de kleding.
    ieder engeltje ziet eruit om mee te nemen.
    ja meid je werk zit er voor nu op, wat je erg zwaar zal vallen dat weet ik zeker.
    maar nu ff genieten van je vrije tijd en de prachtige omgeving.
    een ding is zeker jou zullen ze daar nooit meer vergeten.
    geniet, geniet, geniet nog even om daarna weer huiswaarts te keren.
    ben trots op je kanjer.
    tot gauw
    dikke kus
    je zussie may

  • 06 Februari 2010 - 14:39

    Rita:


    Hoi Tineke
    Ja dat zal best wel zwaar zijn geweest dat afscheid de kinderen stonden er wel mooi op met de nieuwe kleertjes kei leuk
    En nu mag je nog even genieten,ook doen he want het is weer zo voorbij Ik wens je dan ook nog heel veel plezier die paar dagen.
    De Groetjes Rita

  • 06 Februari 2010 - 15:42

    Anita:

    Hi Tinus.
    Leuke foto`s en grappige kleertjes. Wat goed dat je je vt shirt aan hebt getrokken! Je hebt een topprestatie neergezet voor jezelf. Ga nu maar lekker genieten van je laatste dagen. dikke kus.

    Anita

  • 07 Februari 2010 - 08:28

    Mir:

    Wat mooi om te zien. Ik vind het echt een goed idee! Daar hebben de kids echt iets aan. Een mooie afsluiting en je laat iets achter zodat ze nog lang aan je zullen denken (en ook een beetje aan ons ;-) Geniet nog van de trekking en zoals Henk al schreef; zie het als een minivakantie. Het land heeft zoveel moois te bieden. Een gedeelte ervan heb je al mogen ervaren, maar er is natuurlijk nog veel meer. Ik ben erg benieuwd naar je 'live'verhalen en natuurlijk alle foto's. Kom goed thuis ennuh ... we speken ons snel weer op de VT-vloer.

    Liefs Mir

  • 07 Februari 2010 - 10:21

    Ria:

    Ha Tinus wat goed zeg en wat een leuke kleertjes.
    Geniet nog van je laatste dagen en goeie reis terug.Dan zie ik je volgende week weer bij VT.Groetjes Ria.

  • 07 Februari 2010 - 12:27

    Angelique:

    Wat super, en wat een mooie foto's, krijg er gewoon kippevel van!
    De liefde van jou voor hun straalt er van af.
    Wat mooi toch dat je de kans hebt gekregen om dit te doen.

    liefs Tua

  • 07 Februari 2010 - 15:00

    Melanie:

    Ha die Tinus!!!
    Wat goed, wat je allemaal doet!! En wat een leuk kleertjes heb je laten maken! Je hebt het goed naar je zin en het zal wel heel dubbel zijn, om straks weer te moeten gaan! Afschied nemen is altijd moeilijk!! Ongelofelijk hoe je het allemaal doet!! Je zult wel een hele hechte band met de kids hebben. Het zit er al bijna op en we zijn benieuwd naar je verhalen. Geniet nog van je laatste daagjes. Je bent echt TOP!!!
    Dikke x Melanie

  • 07 Februari 2010 - 16:10

    Cam-Man:

    Tja. weet je ook eens wat het is!!

    Doe dit al vijf jaar maar dan in de Balkan en Irak met gevaar voor eigen leven.

    Zoals ik altijd zeg: dit moesten meer mensen eens gewoon doen uit Nederland, zou er een stuk minder rottigheid zijn en zou men veel meer waarde hechten aan wat men heeft en wie men is!!

    Als je op een dergelijke plaats bent geweest veranderd je leven!!

    Ben trots op je!!

    Cam-Man

  • 07 Februari 2010 - 18:04

    Nicole:

    Tien,

    Supersupersuper......kan niet anders zeggen.......Wát een bagage neem jij mee naar huis........Neemt niemand je meer af!
    Laatste weekje van (een beetje)loslaten en genieten.Je hebt het verdiend!!
    Wat kun jij tróts zijn op jezelf!!!!
    Dikke kus!

  • 07 Februari 2010 - 18:04

    Nicole:

    Tien,

    Supersupersuper......kan niet anders zeggen.......Wát een bagage neem jij mee naar huis........Neemt niemand je meer af!
    Laatste weekje van (een beetje)loslaten en genieten.Je hebt het verdiend!!
    Wat kun jij tróts zijn op jezelf!!!!
    Dikke kus!

  • 07 Februari 2010 - 19:54

    Adrie En Marianne:

    He Tineke
    Mooie foto's. Wat een dropjes. Echt mooi. En nu even tijd voor jezelf?
    Zal wel een dubbel gevoel zijn he. Eigenlijk wilde je misschien liever nog daar zijn. Van de andere kant is dit wel een heel goede afsluiting van je lange trip.
    Haal er uit wat erin zit meid en tot gauw!
    Liefs Adrie en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 133643

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: