Dag 8 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 8 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 8 Mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Mei 2018 | Bangladesh, Anwāra

We hebben gister avond noodweer gehad.
Een windhoos en dikke hagel keien.
Veel ramen in ons hotel gesneuveld en bomen om gewaaid.
De stroom viel overal uit en er is veel water overlast.
Onze badkamer stond blank en later bleek ook dat onze kamer vol water stond.
Had ik zo onder controle een paar handoeken en het was weg.
Alleen de gordijnen waren tot de helft nat maar dat zullen ze zelf wel op lossen.
De internet werkte ook niet ,vervelend voor Finn maar na een uurtje was dit wel weer op gelost.
Toen ik ging douchen bleek er geen water te zijn weer mijn kleding aan en naar de reseptie.
Ze zijn het komen verhelpen we hadden alleen geen warm water.
Voor mij niet echt een probleem maar die Finn die vond het maar niks ha ha.
Toch nog genoten van de avond en pappa en mamma aan de skype gehad.

Weer een kort nachtje.
Om 6 uur ging de wekker en om half 7 ons ontbijt.
Ze kwamen ons om 7 weer ophalen om ons naar de bussen te brengen waar we om half 8 vertrokken zijn naar Kathmandu.
Het verliep vlotjes ik had extra voor de Zaterdag gekozen iedereen heeft dan vrij.
Geen vrachtwagens en erg rustig op de weg.
Zou dat zo blijven nou zullen wij maar hopen.
Maar nee hoor opeens stonden wij stil ,waarom niet te zeggen.
Een enorme file alles stond vast hebben daar twee uur langs de weg gestaan.
Achter af was het toch weer de problemen met de weg.
Daarna liep het weer vlotjes en zijn wij naar 8 uurtjes weer veilig in Thamel.

Vanavond weer kiezen wat wij gaan eten ,Finn weet al dat hij een lekkere pizza pakt.
Denk dat we nog even naar de live muziek gaan en dan is er weer een dagje om.

Morgen fijn weer naar de kids.
Jullie horen ervan.

Xxxx Finn en Tineke.

  • 05 Mei 2018 - 14:00

    Adrie En Marianne:

    He reizigers
    jullie maken wel wat mee he. Finn weet nu denk ik wel dat we een luxe leventje hebben hier in Nederland.
    Heel fijn om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. Geniet er samen van, jullie zijn al over de helft!
    Lieve groetjes
    Adrie en Marianne

  • 05 Mei 2018 - 15:53

    Wilhelmien:

    Wat een geluk dat jullie niet in de jungle zaten of in dat houten bootje toen het noodweer losbarste! Jammer dat jullie in de file gestaan hebben, maar harstikke top dat jullie weer heelhuids in Kathmandu zijn, dat is toch het allerbelangrijkste. Maak er maar een lange nacht van, dan kunnen jullie de schade van de afgelopen nachten inhalen.

  • 05 Mei 2018 - 19:32

    Rita:

    Hallo alle twee
    Zo zie je maar weer wat voor weer je krijgt daar heb je niets aan te willen,
    Wel heftig zeg en finn koud water om te douchen?ik moet er niet aan denken lauw is prima maar koud brr
    Maar jullie moeten ook nog terug met de bus als ik het goed heb ik zal duimen dat dat beter gaat ,
    Nog veel plezier samen he tot morgen groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Anwāra

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 1002
Totaal aantal bezoekers 133393

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: