Dag 6 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 6 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 6 Mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 Mei 2018 | Bangladesh, Anwāra

Nou de tijd om de bus naar Chitwan te nemen is veranderd.
We vertrokken anders om half 7 nu moeten wij om kwart over 5 vertrekken.
Half vijf op dat word dus een kort nachtje.
Niks geslapen dus ,gelukkig Finn wel die heeft er een paar uurtjes op zitten.

De bus rit is zo lang ,maar goed verlopen.
Wel wat op onthoud ,maar voor de rest viel het mee.
De wegen zijn zo slecht je word werkelijk 8 uur helemaal door elkaar geschud.
We moeten er wat voor over hebben we zijn er en nu vol op genieten.

Even een lekker kopje soep ,en een kleine lunch,wat inkopen voor vanavond op de kamer en daarna even relaxen op onze kamer.

Om half 5 klaar staan voor een jungle walk waar we wat vogels hebben gespot en aan de oever van de rivier lagen wat krokodillen.
Ook zijn wij nog even naar het olifanten verblijf gaan kijken.
Ik vind dit minder omdat ze in gevangenschap leven.
Maar het is natuurlijk wel een ervaring voor Finn om die beesten van zo dicht bij te zien.

Nog even genoten samen aan de kant van de rivier met een lekker drankje kijkend naar de zonsondergang.

We gaan zo een hapje eten ,en daarna is er nog een folklore avond.
Nepaleese dans en muziek.

Morgen vroeg uit de veren ,en weer genieten samen hier in Chitwan.

Dikke kus allemaal

Finn en Tineke.

• 03 Mei 2018 - 19:30

Rita:

Hallo samen
    Mooie foto s zeg ik geloof wel dat jullie de tijd van jullie leven hebben samen he?
    Geweldig om te zien Maar een kort nachtje dat is minder he dat hakt er meteen in denk ik.
    Ik heb wel iets fout gedaan op mijn tabletwant je verslag was ineens weg nu is alles weer oke.
    Tot morgen nog veel plezier groetjes Rita .

• 03 Mei 2018 - 22:29

Atie Lemmens:

Ha Tineke en Finn
    Eindelijk kan ik van jullie avonturen genieten. Henny heeft met het adres gestuurd en ik zat meteen bij jullie verslagen.
    Super! Wat een geweldige ervaringen moeten dat zijn, zowel voor jou als voor Finn. En dat jullie dit samen mogen meemaken.........prachtig!
    Ik ga gewoon door met mijn spaarpotje en word alleen maar fanatieker, als ik zie, hoe goed het op zijn plaats is.
    Heel veel genieten op deze onvergetelijke reis voor jullie samen!!!
    Liefs Atie.