Mei vakantie dag 2 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Mei vakantie dag 2 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Mei vakantie dag 2

Blijf op de hoogte en volg Tineke

29 April 2018 | Bangladesh, Anwāra

Zeer goed geslapen alle twee.
Na even op skipe te zijn geweest met de fam.Kneepkens en Henk vroeg onder de wol ,we waren moe en zijn gelijk in slaap gevallen.

Half 9 wakker fit en zin in een nieuwe dag.
Ontbijtje ,moesten wel even onder de overkapping voor een buitje maar dat kon de pret niet drukken.

Terug in ons hotel was er al weer schoon gemaakt en de bedden weer netjes,wat een luxe.
Mijn rugzak even in gepakt met wat spulletjes voor de kids ,en spulletjes voor de verassing van Cees en Theo die vandaag hun 50 jarig jubileum vieren.

Op naar de kids.
Genoten van Finn hij vond het een hele ervaring in de bus die langzaam top vol raakte en waar wij ons uit moesten vrikken om op onze halte uit te stappen,nog een stukje lopen naar de opvang en ondertussen nog wat chocolade gekocht voor de kids.

We zijn natuurlijk weer hartelijk ontvangen.
Kindjes lagen op bed ,maar er waren er twee die niet konden slapen en al snel bij ons kwamen zitten.
Finn voelde zich gelijk op zijn gemak ,erg leuk om te zien hoe hij met de kids kan om gaan ,samen plezier maken en even spelen met de bal.

We hadden twee nieuwe kids.
Een kleintje van een jaar Nikita ,haar moeder is pas achtien jaar oud en aangerand .
Eentje was 2 jaar en zijn moeder was geestelijk niet helemaal in orde.
Fijn om te weten dat deze kids liefdevol worden ontvangen in onze opvang ,en dat wij de moeders een handje kunnen helpen.

We hadden balonnen mee voor de verrassing van Cees en Theo die moesten op geblazen ,beschreven en er moest een steeltje en strikje aan ,dus maar aan de slag.
De kids wilde natuurlijk ook een ballon oke een meer of minder maakt ook niet uit.

Na dat wij en de kids een hapje hadden gegeten aan de slag met de verassing van Cees en Theo.
We hadden thuis al een mooi plakaat gemaakt met text.
Kindjes er voor met een ballon zelf ervoor en Finn heeft er een filmpje van gemaakt.
Goed gelukt ,en gelijk door gestuurd naar ons jubileum paar.
Jammer dat ik niet op het feest aanwezig kon zijn maar hopelijk maak ik het zo een beetje goed.
Fijn feest toppers ,en geniet er met volle teugen van .

Nog even samen met de kids ,filmpjes en liedjes op de mobiele tel.vinden ze erg leuk.
Sunita kwam nog even,en om half 5 weer terug met een overvolle bus.
Konden er niet in dus maar een stukje op het trapje mee tot we er al snel weer in konden.

Onderweg nog een lekker fruidrankje voor de vitamientjes en nu terug in het hotel.
Het is inmiddels al donker ,we gaan zo douchen en daarna een hapje eten.

Ik ben in heel fijn gezelschap ,we genieten samen ,we hebben genoeg te kletsen en maken veel plezier.

Xxx tot morgen maar weer.

Finn en Tineke.

• 29 April 2018 - 15:47

Nicole:

Wat leuk om te zien! Goed te horen dat alles goed gaat op de opvang en dat Finn het leuk vindt allemaal!
    Herinneringen aan november komen weer boven.. volle bus... fruitdrankje... bijzondere plek blijft het.. lekker genieten samen!xxx

• 29 April 2018 - 16:30

Jessy:

Wat ben ik trots op jullie zeg! Wij genieten van hieruit met jullie mee

• 29 April 2018 - 18:43

Wilhelmien:

Zo zie je maar weer....... Finn is een kleinzoon van zijn oma!!! Goed bezig.
    Leuk om te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Op welke kamer slapen jullie?

• 30 April 2018 - 12:26

Rita:

Hallo Samen
    Ik lees nu dat de vlucht goed verlopen is en gelukkig goed naar jullie zin samen,
    Sorry voor de late reactie maar ik kreeg nu pas de 2 mails door
    En jullie hebben alweer een druk schema zie ik ha ha ,ook al bij de kindjes geweest
    Lees ik ,het zal voor finn inderdaad wel een hele ervaring zijn alles bij elkaar.
    Maar geniet er van samen he veel fun
    Groetjes Rita