Mei vakantie dag 1 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Mei vakantie dag 1 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Mei vakantie dag 1

Blijf op de hoogte en volg Tineke

28 April 2018 | Bangladesh, Anwāra

Een fijne vlucht gehad ,alles erg soepel verlopen .
Alles keurig op tijd ,en het uurtje wat wij hadden om over te stappen is goed verlopen.
Ze stonden ons op te wachten om ons snel naar de gate te brengen ,hoe fijn kun je t hebben.

Finn heeft zijn eerste vlucht er al weer op zitten.
Hij vind het vliegen erg leuk ,heeft genoten,beetje filmpje kijken ,gamen ,en toch paar uurtjes geslapen.

Vandaag wat rustig aan gedaan ,toch nachtje over geslagen dat voelen we wel.
Boodschapjes gedaan,beetje de boel verkennen .
Toen samen lekker geluncht .

Vanmiddag zijn wij lekker relaxt naar de wel bekende garden of dreams geweest.
Lekker even gelezen .

Wij gaan zo dadelijk lekker douchen ,en dan hapje eten.
Misschien nog even drankje doen en even met onze lieverds face time en skype.

Vroeg naar bed.
En morgen gaan wij de kids een bezoekje brengen.

XxxxFinn en Tineke

Het is genieten.

• 28 April 2018 - 20:31

Jaimy:

Toppie. Geniet ervan samen liefs

• 29 April 2018 - 08:51

Liv:

Wat leuk! Ik heb zin om te horen hoe het met de kindjes gaat heel veel plezier daar Finn en oma geniet ervan! Groetjes Liv

• 29 April 2018 - 13:12

Wilhelmien:

Ha jullie, wat ontzettend fijn dat de vlucht en de overstap zo goed verlopen is. Hoe was de eerste reactie/indruk van Finn? Weet zeker dat jullie een fijne tijd tegemoet gaan . Veel plezier morgen en de groetjes aan iedereen !!!

• 29 April 2018 - 13:24

Anny Ceresa:

Hallo Finn en Tineke Wat geweldig om dit samen te kunnen doen Heel veel mplezier en geniet ervan samen Groetjes Anny en Peter

• 29 April 2018 - 14:44

Henny Kramers:

Fijn dat alles zo goed gegaan is en oma en kleinzoon genieten. Vanuit het verre spanje leven we met jullie mee. Kus henny/ joop