Dag 9 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 9 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 9 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 November 2017 | Bangladesh, Satbariya

Over het slapen gaan we het maar niet meer hebben.

De wekker hoefde we niet te zetten op tijd wakker ,6 uur beneden voor op de bus te stappen naar Chitwan.

Wat een rit ,de wegen zijn verschrikkelijk ,helemaal door elkaar geschud.
Dan maar niet te hebben over de smalle bruggen die we over moesten met aan beide kanten de afgrond.
Deze rit duurde zeven en een half uur ,echt geen aanrader ,alleen wij moeten wel nog terug.

Hier in het Nationaal park aan gekomen stonden ze ons al op te wachten om naar t hotel te brengen.

Fijne kamer ,het hotel is goed gekeurd ,heb er twee jaar geleden gezeten met Wilhelmien.
Wel goed op geknapt ,zwembad erbij ,en het restaurant is groter geworden.

Even met een gids naar de jungle gelopen ,en genoten van een drankje bij zonsondergang.
Zo kunnen wij t wel hebben ,na zo,n lange rit.

Vanavond zijn wij naar een lokale cultuur avond geweest ,verschillende dansen gezien.

Om 8 uur gegeten ,en nu zitten wij buiten met een glaasje wijn.
Dat is ons aan geboden omdat ik steeds weer terug kom in het hotel.
Proost.

Morgen begint ons programma om 8 uur.

Benieuwd ,lezen dan maar.

Voor nu we gaan vroeg naar bed ,lange dag geweest.

Nicole en Tineke.