Dag 7 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 7 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 7 2017

02 November 2017 | Bangladesh, Satbariya

Vroeg naar bed gegaan gisteren.
Konden wel wat rust gebruiken ,en Nicole voelde zich niet erg lekker.
Best goed geslapen ,maar om 6 uur gaan mijn ogen open.

Na een lekker ontbijtje ,wat eten en drinken gekocht voor onderweg.
We gaan vandaag naar Nagargot .
Eerst met de bus naar Baktapur ,overstappen opnde bus naar Nagargot.
Lange zit van twee uur ,erg slechte wegen ,en beneden de afgrond.
Soms de ogen maar dicht houden.
Maar we zijn veilig aan gekomen.

Even naar t Hotel van Janneke uit Nederland.
We hebben haar man ontmoet.
Janneke is terug naar Nederland gegaan na de aardbeving met haar twee kinderen.
Ze woont nu met de kinderen weer In Nederland.
Betere keus voor het opgroeien van de kids ,haar man gaat er een paar keer per jaar naar toe.
Pijnlijk vertelde hij ,maar hij zag het ook niet zitten om in Nederland te gaan wonen.

We wilde een lange wandeling gaan maken ,in de bergen ,rust ,groen ,stilte ,mooi uitzicht ,erg genoten.
Na een tocht van twee en een half uur in het dorp Sakow aan gekomen waar we de bus naar Bodenath ,weer een rit van dik een uur ,hebben genomen.
Daar moesten wij een Taxi nemen naar Thamel.

Daar hebben we zo lang over gedaan ,te druk op de weg ,vast staan in t verkeer ,al bij al twee uur over gedaan.
De terug reis heeft ons dus drie uur gekost.

Nu inmiddels lekker gedoucht.
We gaan nog een hapje eten .
Weer een prachtige dag om .

Beetje chillen vanavond ,en morgen horen jullie weer van ons.

Nicole en Tineke.

• 02 November 2017 - 18:46

Wilhelmien:

Wat weer een mooie foto’s Tineke. Het is inderdaad een mooie wandeling met unieke natuur en uitzichten. Hopelijk was de weg van Sakow naar Bodenath nu klaar en zijn jullie niet constant uit jullie stoel gelanceerd!!!
    Volg jullie toch wel met enige jaloezie, hopelijk geniet Nicole net zo goed van alles als dat ik dat gedaan heb. Ik hoop dat je je vandaag weer lekker voelde Nicole.
    Ben benieuwd wat jullie verder nog allemaal gaan doen.