Dag 3 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 3 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 3 2017

29 Oktober 2017 | Bangladesh, Satbariya

Weer vroeg wakker vandaag ,kunnen we weer genieten van een nieuwe dag.

Eerst naar de yoga ,afgesproken om 8 uur vanmorgen ,was niemand ,maar na flink aan de deur te hebben gerammeld kwam mijn leraar er toch aan.
Niet zoveel gedaan ,maar nuttige uitleg en oefeningen voor de volgende keer.
Kan het toch niet laten .

Na een lekker ontbijtje ,op naar de opvang.
Het was weer een warm weerzien.
De kids lagen nog op bed dus lekker even tijd voor wat thee,en onderling geklets.

Langzaam maar zeker kwamen de kids een voor een uit bed ,verlegen ,afwachtend ,wat doen die twee blonde dame,s hier.
Maar na even met de bal ,de schommel en een beetje aandacht kwamen ze langzaam toch los.

Er waren 9 kindje,s vandaag , de kleinste was denk ik 2 jaar.
Het gaat prima daar ,komen niks te kort ,en ze zien er allemaal happy uit.

Nicole had bellenblaas mee ,wat een feest ,en spekje,s ,wat is dat ,smaakt goed mmmmm lekker lekker knoedelen in mijn handje,s ,vingertje,s tegen elkaar ,plak plak.
Geweldig.

Weer een feest om ze te zien ,fijn om te weten dat het er zo goed gaat.

Sunita kwam ook nog even langs ,en mijn cadeautje,s vielen erg in de smaak.

Rond half 4 zijn we weer langzaam vertrokken ,we zijn lopend terug gegaan.
Ik kon Nicole onderweg laten zien waar de kinderen hun thuis hadden ,en onze eerste opvang waar we vijf jaar geleden begonnen waren.
Het is echt een krotte wijk ,en dat maakte indruk.

Kortom ,het was weer fijn om er te zijn ,vermoeiend ook ,maar de moeite waard.

Nou een lekkere douche! Een hapje eten ,en weer een dagje om.

Xxxx Nicole en Tineke.

• 29 Oktober 2017 - 18:14

Toos:

geniet ervan de tijd is zo om gr.

• 29 Oktober 2017 - 18:36

Anja:

Mooi om te lezen dat je bij de kids bent geweest en dat het goed met ze gaat. Wat weer een byzondere gebeurtenis. Geniet van je reis en je kids.

• 29 Oktober 2017 - 20:59

Rita:

Hallo
    wat een bijzondere en geweldige dag zo te zien,
    en de kinderen zien er ook geweldig en tevreden uit,
    daar doe je het allemaal voor he!!
    De Groetjes Rita

• 30 Oktober 2017 - 18:43

Elly:

Mooi om die blijde kindersnoetjes te zien en fijn om te weten dat er goed voor ze wordt gezorgd. Ieder kind verdiend het om veilig en zonder angst of honger op te groeien. Maar helaas is dat in deze wereld nog altijd een droom.