Dag 14 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Tineke

17 November 2016 | Nepal, Nepalgunj



De laatste volle dag al weer.
Morgen hebben wij nog tot 17.00 uur ,en dan vertrekken wij hier weer.

Na alweer een onrustige nacht ,vanmorgen naar de yoga.
Zo fijn ,en Mien gaat proberen alvast online in te checken.
Wat voor het eerste gedeelte is gelukt, en het volgende gedeelte kan pas om 17.00 uur vanavond.
Hopelijk lukt dat ook , zeker in verband met Mien haar rug.

Na het onbijt ,even onze spullen in het hotel gepakt, de schommel ,en ik had nog schmink en Mien had nog glitter pennen gekocht.
Dat vinden ze vast wel leuk.
En op naar de bus.

Ze waren weer blij om ons te zien ,de kids zijn ook steeds vrijer ,we kunnen ze gewoon uit bed halen,en komen op schoot zitten voor onze gekozen liedje,s en spelletje,s.

Het papier lag al klaar toen ze uit bed kwamen ,en de glitter pennen van Mien vielen reuze in de smaak.
Er kwamen leuke krabbels op het papier ,en met wat mee te helpen kregen we zowaar bloemetje,s poesje,s en andere leuke dingen op papier.

We waren klaar met tekenen ,dan de schmink maar uit de doos.
Alle kindje,s aan de beurt ,van bloemetje,s tot vlindrpertje,s op hun mooie gezichtje,s.
En ja hoor ook ik kwam aan de beurt.

Het is trouwens een geweldige groep ,de kinderen zijn super gezellig ,en luisteren heel goed.
Ben weer trots op mijn drie kanjers ,die elke dag weer voor hun klaar staan.

Het afscheid valt me altijd weer tegen ,maar ik weet dat ze in goede handen zijn.

Er is weer hard gewerkt daar.
Wij zitten nu op een gekochte locatie ,waar we geld voor hebben geleend. Zodat over een paar jaar alles is afgelost ,en deze plek van ons zal zijn.
Een hele gerust stelling ,we hoeven niet meer weg ,en kunnen het na onze smaak gezellig gaan maken.

Dus voor mij werk aan de winkel ,ieder dubbeltje is weer welkom ,en ik zorg dat het goed besteed word.

Morgen nog een dagje Thamel ,waar we om 17.00 uur vertrekken.

Tot morgen maar weer.

Gr.Tineke en Wilhelmien.

  • 17 November 2016 - 13:34

    Rita:

    Hallo samen
    wat een leuke foto s en tevreden snoetjes he.
    maar wat gaat het vlug het zit er alweer bijna op,en ik hoop dat het in-checken lukt,
    daar proef ik uit dat het met wilhelmien toch niet zo goed gaat.
    ik wens haar beterschap en voor jullie alle twee een hele goede terugreis.
    en tot ziens, hou jullie taai ha ha.
    groetjes

  • 17 November 2016 - 13:36

    Elly:

    Ha dames, laatste middag bij de kids. Met een dubbel gevoel denk ik.
    Wel fijn dat de lokatie gekocht is en jullie met de kids niet meer hoeven te verkassen.
    Geniet nog even van de laatste dag morgen en alvast een hele goede terugreis.
    Tot snel. X

  • 17 November 2016 - 18:17

    Toos:

    Ja de tijd gaat vlug geniet nog maar even. Verder een goede terug reis en tot ziens gr. Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 133511

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: