8 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 8 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

8 Nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

De zon schijnt hier weer vol op.
Weer een mooie dag.
Vanmorgen het een en al geregeld ,morgen gaan we voor drie dagen naar Chitwan.
Dus hotel geregeld ,en bus tickets ,morgen om 7 uur gaan we op pad.

Vanmiddag voor de laatste keer naar de kids.
Wij zijn dtie dagen weg ,en op het laats van deze week hebben hun gesloten.
Ja ja je raad het al alweer een festival.

Wilhelmien had chocolade bij zich voor de kids ,ze moest dit kopen van Femke ,en ja hoor dat ging er wel in.
Bedankt Femke erg lekker.

Babita was wat stil ,en even later kwam ze met de vraag of ik iets voor haar kon betekenen.
Het ging slecht thuis ,haar man is heel ziek ,dus geen inkomen.
En na de aardbeving is het voor haar en haar gezin vreselijk moeilijk om te overleven.
Huilend vertelde ze mij het hele verhaal ,als ik er weer aan denk dan schiet ik weer vol.
Ik wil haar loon een beetje omhoog schroeven ,en zien wat ik nog meer voor haar kan doen.
Het is zo triest om te zien hoe iemand zo moet ploeteren om het gezin draaiend te houden ,wij hebben het toch maar goed.
Iedere keer ben ik weer verwonderd ,Babita ook ,zo goed geheumeurd ,een lieve moeder ,en een grote vriendin voor mij.
Zoveel problemen ,ik denk dat het heel veel moeite heeft gekost om mij dit te vertellen.
Maar ik ben blij dat ze deze stap gezet heeft ,er kan geholpen worden.

Samen met de kids nog wat liedje,s gezongen ,en het afscheid naderde.
Dit keer had ik er hele erge moeite mee.en ik moest een traantje laten.
Ik had moeite om te gaan .
Hopelijk kan ik snel weer terug.

Na wat leuke foto,s te hebben gemaakt ,met moeite op weg naar de bus.
Na een drie kwartier wachten kwam die eraan ,overvol.
Onderweg nog wat op onthoud ,en na dik anderhalf uur kwamen we in ons hotel aan.
Daar zat Sunita en haar man nog op ons te wachten ,ook om afscheid te nemen.
Kopje thee gedronken ,en een half uurtje later zijn ze vertrokken.

Op naar Chitwan morgen voor een paar relax dagen.
Hou jullie op de hoogte ,dus tot morgen maar weer

Xxx


  • 08 November 2015 - 14:24

    Cees En Theo:

    Hallo kanjers,
    elk nadeel hep zun foordeel, zullen we maar zeggen.
    Lekker even naar Chitwan, waar ik me voor de laatste keer op een olifant heb laten vervoeren en Cees zich al die tijd heeft afgevraagd, hoe ik er weer vanaf kwam.
    Verder wel de beste herinneringen aan de jungle. Geniet van de bloemenpracht en de rust in de jungle. Voor jullie nog werkelijkheid, maar jullie hebben hier ook prachtig najaarsweer gemist.
    Hartelijke groeten,

  • 08 November 2015 - 17:41

    Toos:

    geniet er nog maar even van de vakantie is zo om. De tijd gaat sneller dan we willen. gr. Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 133517

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: