6 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 6 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

6 Nov 2015

06 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Vandaag Relax dag.

Onderweg naar onze ontbijtplek kwamen we demonstrerende vrouwen tegen.
Ze demonstreerde voor meer recht voor vrouwen in Nepal.
Het was maar een kleine menigte ,maar het gaat al iets vooruit ,ze gaan heel langzaam inzien dat ze ook rechten hebben.

Na het ontbijt op zoek naar Seeing hands.
Gister op het terras kwamen we twee meiden tegen die een lichaams massage gingen doen.
Ze vertelde ons dat er een massage salon was van mensen die blind zijn.Seeing hands genaamd.
Mijn interresse was gelijk gewekt.
Vandaar dat wij op zoek gingen ,ze hadden ons ongeveer verteld waar we moesten zijn ,we konden het niet vinden.

Terug naar ons hotel ,daar navraag gedaan ,en naar even wat tel. En kaartjes nakijken ,hadden ze het gevonden.
Ze hebben ons er zelfs heen gebracht ,wat een service.

We hebben een heerlijke massage genoten ,daarna weer herboren.
Echt een aan rader hier ,en we steunde ook nog de blinden mensen hier.
Twee vliegen in een klap ,lekker genoten ,en weer wat gedaan voor een goed doel.
Foldertjes mee genomen ,klein beetje promoten kan geen kwaad.
Wat uit gedeeld ,en in ons hotel neer gelegt.

Inmiddels was het weer middag ,de tijd gaat hier zo vlug.
Naar de garden of dreams gelopen ,en daar even een boek gelezen in het zonnetje.

Een relaxt dagje ,hadden we wel verdiend.
Lekker even douchen ,wat eten en de dag is weer om.

Morgen gaan we naar Sunita ,zoals jullie weten mijn rechterhand hier in Nepal.
We gaan er lunchen ,en er moet natuurlijk het een en ander worden door gesproken.

Hou jullie op de hoogte.

Gr.Wilhelmien en Tineke.

• 06 November 2015 - 21:43

Peter En Nelly:

Heerlijk om jullie verhalen te volgen en de foto's te bekijken indrukwekkend.
    Hele ervaring voor jou Wilhelmien denk ik andere wereld
    Voor jou Tineke is dit je passie dat is overduidelijk
    Fijn dat het zo goed met jullie gaat.
    Geniet van de tijd daar en voor ons heerlijk dat jullie samen zijn pad zijn