1nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 1nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

1nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

01 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Goed geslapen vanacht ,Mien wat minder had last van haar rug ,gaat nu weer stukke beter.

Naar de opvang vandaag ,onderweg natuurlijk wat gekocht voor de kids.
Kleine muziek instrumentje,s ,ze zullen er blij mee zijn.

Op weg naar de opvang kwamen we nog een nestje kleine puppie,s tegen ,zo leuk.

Het weerzien was geweldig ,dan is een jaar erg lang ,zeker omdat ik ook van deze mensen hou ,en niet te vergeten de kids.

De kids sliepen toen wij aankwamen,en dat was wel even fijn,even bij kunnen kletsen en Mien de opvang laten zien.
Een kamer hebben we moeten inleveren voor een slachtoffer van de aardbeving ,maar het is nog te doen.

Het geluk was met ons ,een kindje was jarig ,dus de muziek instrumentjes konden we gelijk gebruiken.
De kids waren er trouwens erg blij mee.

Om vier uur zijn we naar huis gelopen ,dat heeft veel indruk gemaakt op Mien ,de sloppe wijk waar de kids vandaan komen kreeg ze nu in t echt te zien.
Dat is even slikken ,maar ze gaat er goed mee om.

We gaan vanavond nog een hapje eten ,en dan zit er weer een dagje op ,tot morgen maar weer.

Xxx Tineke en Wilhelmien