30 Sept. 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 30 Sept. 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

30 Sept. 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Het gaat vandaag al stukke beter met mij ,nog rustig aan ,en nu het hoesten nog.

Inkopen gedaan voor de fair die altijd voor kerst plaats vind.
Leuke dingen gevonden ,dus ik zou zeggen kom maar kijken als het zover is.

Om vier uur naar Sunita ,alles nog eens door gesproken ,en we gaan er echt werk van maken.
De moeders van de kinderen worden bij elkaar geroepen ,en Sunita gaat hun uit leggen wat de bedoeling is.
Ze gaan proberen hier het een en ander te verkopen ,ook dingen die de kinderen zelf gaan maken.
Er is een nieuwe Facebook pagina voor Nepal ,vanmiddag samen gedaan.
Our Nursary.
De visite kaartjes worden uit gedeeld ,ze vonden de kaartjes trouwens geweldig.
Zo kunnen we de opvang hier in Nepal meer promoten ,en krijgen we daardoor meer sponsors of donateurs hier in Nepal.

Dus aan de slag ,we hebben al veel voorwerk gedaan ,ook de loom bandjes proberen we te verkopen ,daar wordt gelijk een visite kaartje aan gemaakt twee vliegen in een klap.

Ben tevreden ,al kost het heel wat energie om ze te overtuigen ,uiteindelijk heb ik het toch bereikt.

Morgen ga ik Dieuwke ontmoeten ,heb er zin in .

Jullie horen ervan.

Xxxx tinus

• 30 September 2014 - 21:53

Elly:

Ha Tinus, je hebt weer drukke dagen gehad lees ik, kost extra energie als je je niet lekker voelt. De kaartjes zien er erg leuk uit. Nu hopen dat ze doel treffen.
    Suc6, beterschap en ook nog even genieten van je laatste dagen.
    X Ellebel