30 Sept. 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 30 Sept. 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

30 Sept. 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Het gaat vandaag al stukke beter met mij ,nog rustig aan ,en nu het hoesten nog.

Inkopen gedaan voor de fair die altijd voor kerst plaats vind.
Leuke dingen gevonden ,dus ik zou zeggen kom maar kijken als het zover is.

Om vier uur naar Sunita ,alles nog eens door gesproken ,en we gaan er echt werk van maken.
De moeders van de kinderen worden bij elkaar geroepen ,en Sunita gaat hun uit leggen wat de bedoeling is.
Ze gaan proberen hier het een en ander te verkopen ,ook dingen die de kinderen zelf gaan maken.
Er is een nieuwe Facebook pagina voor Nepal ,vanmiddag samen gedaan.
Our Nursary.
De visite kaartjes worden uit gedeeld ,ze vonden de kaartjes trouwens geweldig.
Zo kunnen we de opvang hier in Nepal meer promoten ,en krijgen we daardoor meer sponsors of donateurs hier in Nepal.

Dus aan de slag ,we hebben al veel voorwerk gedaan ,ook de loom bandjes proberen we te verkopen ,daar wordt gelijk een visite kaartje aan gemaakt twee vliegen in een klap.

Ben tevreden ,al kost het heel wat energie om ze te overtuigen ,uiteindelijk heb ik het toch bereikt.

Morgen ga ik Dieuwke ontmoeten ,heb er zin in .

Jullie horen ervan.

Xxxx tinus

  • 30 September 2014 - 21:53

    Elly:

    Ha Tinus, je hebt weer drukke dagen gehad lees ik, kost extra energie als je je niet lekker voelt. De kaartjes zien er erg leuk uit. Nu hopen dat ze doel treffen.
    Suc6, beterschap en ook nog even genieten van je laatste dagen.
    X Ellebel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 133534

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: