29 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 29 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

29 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

29 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Gister avond kon ik al niet eten ,en ik hoest weer behoorlijk.
Heb al medicijn gehaald en onder de paracetamol.
Op mijn hotelkamer gekomen werd ik overvallen door koorts en ik was zo moe m,n lichaam protesteerde.Ik heb even met Henk geskyped en daarna ben ik letterlijk in coma gevallen.

Vanmorgen ging het nog steeds niet zo als ik wild ,kreeg een adresje van een ober waar ik altijd eet voor een healing massage.
Baad t niet dan schaad het niet.
Ben er meteen naar toe gegaan.
Geweldig een massage van kop tot teen ,met estitische olie.
Een heel uur maar liefst ,en ik kreeg uitleg dat het mijn longen zouden reinigen.
De massage alleen al geweldig,maar het heeft gewerkt ook.
Terug in mijn hotelkamer aan het hoesten gegaan niet meer normaal ,maar sindsdien voel ik me beter.
Slowly today

Heb nog wat gewerkt achter de pc.
Ik had van Henk ook nog een site door gekregen van een vrouwtje die de zelfde droom had als mij.
Altijd willen werken in een ontwikkelings land ,en die nu hier is in Kathmandu om haar droom uit te laten komen.
Ik heb haar geschreven, en ze wil me graag ontmoeten..
Woensdag avond gaan we samen een hapje eten ,hoe kan t gaan wat komt er allemaal op m'n pad!!!!!

Vanmiddag zouden de visite kaartjes klaar zijn om twee uur ,nepaleese tijd natuurlijk ,om half zes kon ik ze ophalen.
Ze zien er echt geweldig uit vind ik zelf ,echt kleurrijk ,met een klein logo die gemaakt is door kinderen.

Heb Sunita nog een sms gestuurd voor een afspraak ,en moet toch nog het een en t ander besproken worden.
Ze nemen het wel allemaal van me aan ,maar er komt niet veel uit.
Dat wil ik eigelijk niet meer ,en ik wil resultaat zien.
Morgenavond hebben we een afspraak ben benieuwd.

Kortom toch weer veel gedaan vandaag ,een pandje kopen of neerzetten zit er voorlopig niet in.
Je bent hier toch snel 50.000 euro kwijt ,had ik niet gedacht,maar de grond is hier erg duur.
Op zoek dus naar een groter huurpand.

Dit was het weer voor vandaag ,maak jullie vooral geen zorgen het gaat weer goed met mij.

Tinus

  • 29 September 2014 - 17:31

    Toos:

    Ik wens je toch goede beterschap, ik weet dat je ver van huis ontzettend beroerd kunt zijn. Thuis kruip je in bed en dan gaat het weer. Succes met alles wat je nog wilt doen. Je tijd in Nepal zit er volgens mij bijna op. Nog een fijne tijd verder. gr. Toos

  • 29 September 2014 - 20:27

    Marianne:

    He Tineke.
    t'Is met vallen en opstaan he. Knap hoe je er mee omgaat. Ook goed hoe je luistert naar je eigen lijf. Lekker b ijtanken door die massage. Is wel nodig toch. Hopelijk valt het kwartje nog voor je naar huis toe komt. De mensen met wie je werkt hebben echt een andere mentaliteit als ons he.
    Soms is dat relaxte beter maar je kunt er ook heel opgefokt van worden als je van alles wil en het lukt dan niet.
    Leuk dat je woensdagavond iemand gaat spreken die op hetzelfde level als jij zit. Lijkt me kei-gaaf om dingen uit te wisselen.
    Nou meid, hou je goed en succes!
    Liefs Marianne

  • 30 September 2014 - 16:01

    Rita:

    Hallo Tineke
    Wat een leuk visite-kaartje dat kan je aan iedereen geven goede reclame.
    Ja en ik ben ook benieuwd hoe dat woensdag avond verloopt,het zal wel gezellig worden omdat jullie toch op een lijn zitten.succes he
    En ik wil je ook beterschap wensen dan kan je weer vooruit met alles.
    Groetjes van rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 133389

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: